מטריקס דיגיטל חידשה את האתר של עיריית רמת גן

האתר החדש מאפשר הנגשה טובה יותר של המידע לתושבי העיר ושיפור הקשר של העירייה עם התושבים ● העלות עד כה, כולל תחזוקה: שלושה מיליון שקלים

קובי נח, מנמ"ר עיריית רמת גן.

מטריקס דיגיטל ביצעה באחרונה פרויקט לשדרוג של האתר של עיריית רמת גן, לטובת הנגשה טובה יותר של המידע לתושבי העיר. בעתיד מתוכנן פרויקט דומה באפליקציה של העירייה. את עיצוב חוויית המשתמש וממשק המשתמש ביצעה סקיי פרו. עלותו, עד כה, של הפרויקט, שכולל תחזוקה של הנכסים הדיגיטליים הללו, עומדת על שלושה מיליון שקלים.

כחלק מתהליך העבודה, המערך הטכנולוגי בעיריית רמת גן, בהובלת קובי נח, המנמ"ר, גיבש אסטרטגיה דיגיטלית, שנועדה לקדם את הקשר בין העירייה לתושבים. במסגרת זו, צוות העירייה עבד על תכנון והקמה של אתר עירוני חדש, שישפרו את חוויית השירות עבור התושבים, וינגישו את המידע העירוני באופן אינטואיטיבי ואופטימלי.

מטריקס דיגיטל נבחרה להוביל את הפרויקט, ובשיתוף המערך הטכנולוגי של העירייה הקימה אתר חדשני, המבוססים על הענן של AWS, וכן על Net Core ו-Angular. מטריקס והעירייה התאימו את האתר לצרכי הגולשים, תוך הבחנה בין צרכי התושבים לאלה של בעלי העסקים בעיר, ועם אפשרות להתאמה אישית לפי העדפות הגולש.ת. בחברה ובעירייה אומרים ש-"האתר נבנה בעיצוב נקי, תוך שימת דגש על טרנדים בולטים בעיצוב חוויית המשתמש, לצורך שיפור חוויית השירות והנגשת המידע, בהסתכלות של 360 מעלות על התושבים".

כחלק מהפרויקט הוקם דשבורד שמציג את התפלגות נתוני התקציב והאוכלוסייה בעיר, לצד פרוטוקולים ודו"חות, וכן קישורים למידע נוסף. התוכן הקיים באתר עבר עריכה, מיון ומיפוי מחדש, וכ-18 אלף העמודים שבו צומצמו לפחות מ-1,000. כמו כן, הוטמעו כלי AI חדשניים להנגשת מידע ולהקלה על החיפוש באתר – מה שמאפשר לתושבים לבצע פעולות באתר יותר בקלות ובמהירות. האתר המחודש מספק עדכונים עירוניים שוטפים ומאגד את כל המידע בלובי ייעודי. במצבי חירום, הוא מספק גישה להנחיות, הודעות ועדכונים. לבסוף, הפעילות הועברה, כאמור, לשירותי הענן של AWS, לשם ייעול תהליכים פנימיים, עם דגש על אבטחת מידע.

"נשמח לשתף עיריות אחרות"

נח אמר כי "רמת גן מצויה בתנופת פיתוח חסרת תקדים, ובהלימה לכך תחומי מערכות המידע, הדיגיטל והחדשנות. השאיפה היא להעניק לתושבי העיר ולבעלי העסקים את השירות הטוב ביותר. לאחר עבודה קשה ומלאת אתגרים, העלינו לאוויר אתר מתקדם, עם נראות חדשנית ועם תשתית שתיקח את העיר דיגיטלית שנים קדימה. האתר מהווה פלטפורמה לשקיפות עירונית מלאה, ובקרוב יתאפשרו בו גם שיתוף ציבור, תמיכה בכל השפות, אפליקציה חדשה ואזור אישי. הוא הופך את השירות העירוני לנגיש ומודרני יותר מתמיד. נשמח להעביר לעיריות נוספות את הידע שצברנו במהלך העבודה על חידוש הפנים הדיגיטליות של עיריית רמת גן, לטובת מהפך כולל במערך המוניציפלי".

אורן אדלר, מנהל קבוצת הדיגיטל במטריקס, ציין כי "במסגרת הפרויקט הקמנו את האתר העירוני המתקדם בארץ בכל אספקט. בזכות החזון והמימוש של הפרויקט, עיריית רמת גן מעניקה כעת לתושבים ולבעלי העסקים בעיר שירותים מתקדמים בקלות, במהירות ובזמינות מקסימלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים