רועי דימניק מונה למנכ"ל חטיבת הדיגיטל בקבוצת SQLink

יוביל את כל הפעילות של חטיבת הדיגיטל של SQLink וינהל, בין היתר, את החברות המתמחות בעולמות אלו בקבוצה

רועי דימניק, מנכ"ל חטיבת הדיגיטל בקבוצת SQLink.

רועי דימניק מונה למנכ"ל חטיבת הדיגיטל בקבוצת SQLink. במסגרת תפקידו החדש יוביל את כל הפעילות של חטיבת הדיגיטל של SQLink וינהל, בין היתר, את החברות המתמחות בעולמות אלו בקבוצה.

חטיבת הדיגיטל של קבוצת SQLink מספקת פתרונות טכנולוגיים חדשניים – אפיון, עיצוב (UI/UX), פיתוח אפליקציות ומערכות מתקדמות – ומתמחה בפיתוח מערכות ומוצרים לתחום הפרסום, התכנון, העיצוב ובניית ממשקים אינטראקטיביים, בניית עמודי נחיתה, אתרי תדמית, אתרי סחר, פיתוח מוצרים מבוססי ענן ועוד.

דימניק (40), בעל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר שני בימנהל עסקים, עם התמחות במערכות מידע וניהול פרויקטים, מהמכללה האקדמית נתניה, מביא עמו ניסיון רב בתחום הדיגיטל והטכנולוגיות לאחר קריירה מרשימה בתפקידים ניהוליים בכירים בחברות מובילות במשק.

בתפקידו האחרון שימש דימניק כמנהל אגף הדיגיטל והטכנולוגיות בחברת מטריקס, שם הוביל אסטרטגיית דיגיטל ופתרונות טכנולוגיים מורכבים ללקוחות אנטרפרייז ו-SMB, ניהל צוות של כ-80 מפתחים והיה אחראי על הדליברי והמו"פ מקצה לקצה.

לפני כן כיהן דימניק כמנהל תחום שירותים ומוצרים דיגיטליים בקבוצת מלם, שם היה אחראי על ניהול תפעול החברה, ניהול תזרים מזומנים, צמיחת הכנסות וניהול פרויקטים דיגיטליים של לקוחות אסטרטגיים במגוון תעשיות. בנוסף, השתתף כחבר דירקטוריון בקבוצת פיונט טכנולוגיות ביזמות חדשנות ותכנון אסטרטגי.

את דרכו המקצועית החל כסמנכ"ל תפעול (COO) ומנהל פרויקטים ראשי בקבוצת פיונט, שם צבר ניסיון רחב בניהול פרויקטים דיגיטליים ופיתוח פתרונות טכנולוגיים לחברות גדולות.

דימניק ציין עם מינויו כי "אני נרגש מהאתגרים החדשים הצפויים לי בתפקיד החדש כמנכ"ל חטיבת הדיגיטל של קבוצת SQLink, ומצפה לקדם ולהוביל את תחום הדיגיטל להישגים חדשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים