בזק הוסמכה כ-Cisco Gold Integrator

הסמכת Gold Integrator של סיסקו היא ההסמכה הגבוהה ביותר שמעניקה החברה לשותפות בישראל

דניאל שמעוני, סמנכ"ל החטיבה העסקית בבזק

בתום תהליך מעמיק, הוסמכה בזק כ-Gold Integrator של סיסקו (Cisco), המעניקה לצוותי התמיכה, המכירה והשירות בחטיבה העסקית בבזק מומחיות טכנולוגית מתקדמת ואפשרות להציע ללקוחות שירותים ופתרונות תקשורת חדשניים, המבוססים על טכנולוגיות סיסקו המובילות. הסמכה זו מצביעה על כך שבזק עומדת בסטנדרטים הגבוהים של החברה מבחינת ידע טכני, יכולות מכירה ושירות לקוחות.

במסגרת תהליך ההסמכה, בזק נדרשה לעבור הכשרות והסמכות במגוון תחומים, לעמוד בדרישות מכירה ושירות ולהוכיח יכולות בתחום ניהול הפרויקטים. בנוסף, נדרשה להציג סיפורי לקוחות מרוצים ולהיות פעילה בתחום הקהילה המקצועית של סיסקו.

שרית רצר, סמנכ"לית שותפים בסיסקו, ציינה, כי "אני מברכת את חברת בזק על קבלת ההסמכה החדשה כ-Cisco Gold Integrator. זוהי אבן דרך משמעותית, המשקפת את המסירות והמקצועיות הגבוהה של צוות בזק בתחום פתרונות התקשורת. אני בטוחה שהשותפות בין בזק לסיסקו תמשיך להתחזק הודות להסמכה ולהוביל לתוצאות יוצאות דופן".

דניאל שמעוני, סמנכ"ל החטיבה העסקית בבזק, אמר, כי "אני גאה על קבלת ההסמכה, אשר מדגישה את המחויבות שלנו למצוינות ולהענקת שירותים עסקיים ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותינו. הסמכתה של בזק מאשרת את היכולת שלנו לספק ללקוחותינו העסקיים פתרונות תקשורת מתקדמים ומובילים בשוק, ומחזקת את שיתוף הפעולה האסטרטגי והפורה שלנו עם חברת סיסקו".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

    1. אינטגטור

      בזק פשוט חזקים בכל הנוגע לתקשורת הטובים ביותר בפער

אירועים קרובים