אכזבה: Apple Intelligence תושק רק בגירסת iOS 18.1 באוקטובר

Apple Intelligence לא תגיע עם ההשקה של iOS 18, אלא כמה שבועות מאוחר יותר, בגירסת 18.1 - כדי לתת לאפל זמן נוסף לתיקון באגים – כך לפי דיווח של מארק גורמן של מבלומברג

תגיע באיחור. Apple Intelligence

אכזבה למי שמצפים להשקת Apple Intelligence בגירסת 18 של מערכות ההפעלה iOS, iPadOS ו ו-macOS Sequoia של אפל – על פי מקורות המצויים בתוכניות של אפל, החברה מתכננת להתחיל להשיק את Apple Intelligence רק בעדכוני תוכנה באוקטובר – כמה שבועות לאחר השקת iOS 18, iPadOS 18 ו-macOS Sequoia. המשמעות היא ש-Apple Intelligence למעשה תפוצל כעת מההשקה הראשונית של מהדורת מערכת ההפעלה החדשה הצפויה iOS 18. לפי הדיווח של מארק גורמן מבלומברג, הסיבה לעיכוב היא דאגה לגבי יציבות התכונות של תוספת הבינה המלאכותית הצפויה, Apple Intelligence, ולאפשר למפתחים מספיק זמן בדיקה.

Apple Intelligence עדיין תהיה זמינה למפתחי תוכנה בפעם הראשונה כבר בשבוע הבא, עם גירסאות הבטא הראשונות של iOS 18.1 ו-iPadOS 18.1, מה שיהיה יוצא דופן ביותר, מכיוון שהחברה לא מפרסמת בדרך כלל גירסאות בטא ראשוניות של עדכונים אלא לאחר פרסום הגירסה הראשונה של מהדורה חדשה.

גורמן מציין, כי אסטרטגיית השחרור החדשה של Apple Intelligence פירושה, כי מערך מכשירי ה-iPhone 16 יושק ככל הנראה ללא תכונות Apple Intelligence, וידרוש עדכון תוכנה מאוחר יותר  כדי לכלול אותם. כעת, לפי הדיווח, החברה שואפת להשלים את הפיתוח של iOS 18.0 עד סוף יולי.

עוד לפי גורמן, גם כאשר Apple Intelligence תגיע עם iOS 18.1, iPadOS 18.1 ו-macOS Sequoia 15.1, יהיו חסרים בה כמה היבטים, כמו הגירסה המחודשת של Siri, שמשתמשת בנתונים במכשיר כדי לענות על שאלות ולהבין מה יש על המסך של המשתמש, ואלה צפויים להגיע במחצית הראשונה של 2025.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים