גונג מגייסת מעל 70 עובדים ועובדות למשרדיה בישראל

החברה - שמפתחת פלטפורמת בינה עסקית עבור אנשי מכירות - מציעה בין השאר עשרות משרות למפתחים ומפתחות במרכז המו"פ שלה ברמת גן, בו מועסקים כיום כ-360 עובדים ועובדות

אילון רשף, שותף מייסד וסמנכ"ל המוצר הראשי ב-גונג.

חברת ההיי-טק הישראלית גונג (Gong.io), פלטפורמת בינה עסקית עבור אנשי מכירות, החלה תהליך גיוס משמעותי של יותר מ-70 משרות, בהן עשרות מפתחים ומפתחות בק-אנד, פרונט-אנד, דב-אופס ואבטחה,  שיצטרפו למרכז המו"פ שלה ברמת גן המונה כ-360 עובדים ועובדות.

הגיוס מתבצע על רקע הצמיחה העסקית המתמשכת של החברה ברחבי העולם, והעמקת הפעילות שלה בתחומי ה-AI. גונג משווקת פתרון מבוסס AI לגופי מכירות, אשר משפר את הפרודוקטיביות של הארגונים ומסייע בצמיחה וביכולת ניבוי.

לאור ההתקדמות בעולמות ה-AI בשנים האחרונים, ארגונים רבים מבינים שהטמעת בינה מלאכותית בארגון היא יעד אסטרטגי, וכך גדל הביקוש למוצריה של גונג. עד כה יותר מ-4,000 חברות חדשניות – ביניהן לינקדאין (LinkedIn), קנבה (Canva), צ'ק פוינט (Checkpoint), ווקמי (Walkme), ספוטיפיי (Spotify), גיטהאב (Github), האבספוט (HubSpot), זילו (Zillow) וראפיד7 (Rapid7) – הטמיעו את הפתרון, וחוות שיפור בשיעור העסקאות שנסגרות, עסקאות בהיקף כספי גדול יותר, והאצה של תהליך ההכשרה של עובדים חדשים.

עובדות ב-גונג.

עובדות ב-גונג. צילום: איתי כהן

גונג – פלטפורמה שלמה לארגוני מכירות

בשנים האחרונות, גונג הגדילה את סל מוצריה, וכיום היא מציעה פלטפורמה שלמה לארגוני מכירות, הכוללת יכולות ניבוי (Forecast), מערכת לפנייה ללקוחות פוטנציאליים (Engage) וכן כלים נוספים לייעול שרשרת המכירות ואנליטיקה.

גונג סומנה על ידי אנליסטים כחברה המובילה בשוק ה-Revenue AI, ויכולות ה-AI שלה, לדבריה, מתקדמות באופן משמעותי ביחס למערכות אחרות הנמצאות בשוק. גונג היא, לפי הסבריה, החברה היחידה המאפשרת ללקוחות "אימון" של מודלים ייעודיים עבורם, לניתוח עמוק יותר של שיחות של אנשי מכירות עם לקוחות, דבר המשפר את הדיוק, היעילות והאוטומציה של תהליכי המכירה.

אילון רשף, שותף מייסד וסמנכ"ל המוצר הראשי של גונג: "אנו חווים תקופה מרגשת של צמיחה, שמולידה אתגרים טכנולוגיים חדשים ומרתקים. כל אחד מהתפקידים החדשים הללו חיוני לתמיכה בצמיחתנו ולשיפור היכולות המתקדמות של הבינה המלאכותית שלנו".

מלבד האתגר הטכנולוגי הגדול, גונג הבהירה כי היא מציעה לעובדים ולעובדות מסלולי התפתחות מקצועית ובניית קריירה בחברה גלובלית צומחת, סביבת עבודה מתקדמת ואווירה ידידותית ופתוחה בחברת אנשי ונשות המקצוע הטובים בתעשייה.

החברה מיישמת תהליך בשם Grow at Gong במטרה לבנות יחד תוכנית לפיתוח מקצועי ואישי. בנוסף, גונג מאפשרת לעובדיה נוע בין תפקידים שונים בחברה, כדי להעשיר את סט המיומנויות ולגוון את העיסוק שלהם, וכן להתפתח לתפקידי ניהול. כמו כן נהנים כל עובדי גונג מגישה לפלטפורמת לימודים עשירה, הכוללת אלפי קורסים מקצועיים ומקורות מידע לפיתוח עצמי. גונג גם מחוייבת לגיוון, והשיקה השנה תוכנית ייעודית לקידום נשים בתפקידי פיתוח והרחבת הנוכחות שלהן בתפקידים בכירים בחברה.

גונג גייסה עד היום 583 מיליון דולר בשבעה סבבים, כאשר גיוס E האחרון, בהיקף של 250 מיליון דולר, בוצע לפי שווי של 7.2 מיליארד דולר. מטה החברה נמצא בארה"ב, מרכז המחקר והפיתוח שלה יושב, כאמור, ברמת גן, וכמו כן לחברה ישנם גם משרדים בדבלין. גונג מעסיקה למעלה מ-1,000 עובדים ועובדות בכל משרדיה.

דף המשרות המוצעות בחברה

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים