DJ דרוויש, שאיבד את בנו בפסטיבל הנובה, מצטרף ל-וייבז

דוד אברמוב, אביו של לאור, שנרצח בטבח שאירע במסיבה, מצטרף לוועדה המייעצת של הסטארט-אפ הישראלי, שמבקש לחבר קהילות סביב אירועי וסוגי מוזיקה

מימין: סער דובב, מנכ"ל ומייסד וייבז, ו-DJ דרוויש.

דוד אברמוב (DJ דרוויש), אחד השמות הבולטים בסצנת הטראנס, מצטרף לוועדה המייעצת של הסטארט-אפ הישראלי וייבז (Vibez) – כך הודיעה החברה היום (ג').

וייבז פיתחה פלטפורמה טכנולוגית ליצירת קהילות סביב אירועי תרבות. אחת הקהילות הבולטות בה היא קהילת הטראנס והמוזיקה האלקטרונית, שעלתה לכותרות בעקבות הטבח שאירע במסיבת הנובה, שבו נרצח גם בנו של דרוויש, לאור.

המערכת של וייבז מבצעת רישום ומכירת כרטיסים, ומעודדת מעורבות של משתתפי האירוע והפיכתם לקהילה שמחוברת סביב ההעדפות המוזיקליות והתרבותיות של חבריה. הפלטפורמה יוצרת סינרגיה בין חברי הקהילה למכירת הכרטיסים, מכירת מוצרים בזמן האירוע, בקרת כניסות, ושמירה על קשר רציף והמשכי בין חברי הקהילה.

"אני משוכנע שתרומתו של דרוויש כחבר בוועדה המייעצת שלנו תסייע לנו להפוך לסטארט-אפ המוביל ביצירת קהילות אירועים בארץ ובחו"ל", אמר סער דובב, מנכ"ל ומייסד וייבז.

"כמוזיקאי ומפיק אני מכיר את הצורך והחשיבות שבהיכרות מעמיקה עם הקהל שלי, ובשמירה על קשר רציף ומשמעותי איתו", ציין דרוויש. "בחרתי להצטרף ל-וייבז כדי לסייע ביצירת קהילות מוזיקה מגובשות, שמחזקות את תחושת השייכות והחיבור של חבריהן, תחת הערכים המשותפים שמקשרים ומאחדים ביניהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים