חדש באנדרואיד: תפעול שירותים חוצה מכשירים

משתמשים שברשותם כמה מכשירי אנדרואיד יכולים להפעיל תכונה במכשיר אחד ולהמשיך אותה במכשיר אחר ● התכונות הפעילות הראשונות: שיתוף אינטרנט מהיר והעברת שיחות וידיאו ממכשיר למכשיר ב-Google Meet

מהסמארטפון לטאבלט וחזרה: תפעול חוצה מכשירים באנדרואיד.

גוגל החלה לקדם באופן משמעותי את יוזמת "טוב ביותר יחד" שלה, המיועדת לשיפור חוויית השימוש עבור משתמשים שברשותם כמה מכשירי אנדרואיד, וגם Chrome OS לצורך העניין. היא הכריזה על שתי תכונות חדשות, שמאפשרות תפעול חוצה מכשירים, שכבר החלו להופיע במכשירי המשתמשים, כולל בעברית' תחת הכותרת "שירותים מרכזיים למכשירים שלך".

למעשה, התכונות הללו מאפשרות למכשירים הנמצאים בקבוצת המכשירים שמופעלים תחת חשבון הגוגל של המשתמש, ואחרי בניית הקבוצה של המכשירים שרשאים להשתמש בהן, צריכים להפעיל אותן בכל אחד ואחד מהמכשירים שבקבוצה כדי שהן יהיו זמינות בפועל.

תכונה אחת היא שיתוף אינטרנט מהיר. ברגע שמפעילים נקודה חמה לשיתוף אינטרנט במכשיר שיש בו סים סלולרי, כל מכשיר בקבוצה שנמצא ברשימה יכול להתחבר אליה באופן מיידי, בלי צורך בסיסמה ובלי צורך באישור מיוחד.

התכונה הנוספת שמוצעת כעת מעניינת יותר, וקוראים לה בעברית "הפעלת Cast לשיחות" והיא זמינה בינתיים רק לתוכנת ועידות הווידאו Google Meet – היא מאפשרת, באמצעות לחיצה על כפתור ייעודי ובחירת מכשיר ברשימה, להעביר אליו את השיחה. זה אומר, לדוגמה, שאפשר להתחיל שיחת וידיאו בטלפון, ואז לעבור לטאבלט שנמצא ברשימה כדי לנהל את השיחה בנוחות רבה יותר.

כדי להפעיל את התכונות החדשות יש להיכנס ל-"הגדרות" > Google > "מכשירים ושיתוף" > ואז לבחור ב-"שירותים מרכזיים למכשירים שלך". יש הוראות ברורות מה לעשות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים