סעו לשלום: וייז מוסיפה פיצ'רים חדשים לשירותיה

התכונות שמתווספות יתריעו על מצלמות חדשות הפועלות במסלולכם ועל אירועים המוניים - למשל אירועי ספורט ותרבות - שיכולים להשפעה על התנועה בנסיעה שלכם ● עוד יתווסף פיצ'ר שיאפשר המשך ניווט גם בזמן נעילת מסך

הוסיפה תכונות חדשות. ווייז.

בימים שבהם – עקב המתיחות הביטחונית – מתרבים שיבושי ה-GPS ומקשים על השימוש התקין ב-ווייז (Waze) בישראל, החברה השיקה אתמול (ד') מספר פיצ'רים חדשים ברחבי העולם.

בין החידושים: הוספת התרעות על מצלמות רמזור, על נתיבי תחבורה ציבורית, על אי חגירת חגורת בטיחות ועל שימוש בסלולר בזמן הנהיגה. בנוסף, ווייז השיקה פיצ'ר להמשך ניווט גם בזמן נעילת מסך, והתרעות על אירועים המוניים במסלול הנסיעה.

התרעות מצלמות חדשות וציות לחוקי התנועה

ערים ברחבי העולם מוסיפות מצלמות, כדי לאכוף הגבלת מהירות או נסיעה בנתיבי תחבורה ציבורית. על מנת להעלות את המודעות בדרך, ולסייע בציות לחוקים המקומיים, ווייז הוסיפה כעת התרעות על סוגי מצלמות חדשות שהנהגים יכולים להיתקל בהם במהלך הנסיעה. התרעות אלו מתווספות על ידי חברי קהילת ווייז, המשתמשים במידע על מסלול הנסיעה יחד עם נתונים זמינים לציבור מהרשויות המקומיות כדי לעדכן את המפה. 

ההתרעות החדשות יזהירו את הנהגים מפני מצלמת מהירות קרובה, יתריעו על מעבר באור אדום, על שימוש שגוי בנתיבי תחבורה ציבורית, כמו גם על אי חגירת חגורת בטיחות, או יזהירו מפני שימוש בסלולר במהלך נהיגה. התרעות אלו משמשות כתזכורת לגבי חוקי התנועה של האזור המסוים בו מתנייד הרכב, ויזכירו לנהגים להקפיד על ביצוע כל ההתאמות הנדרשות לחוקי תנועה אלו. התרעת סוגי המצלמות החדשים ב-ווייז מתווספת כעת לשירות בכל רחבי העולם באנדרואיד וב-iOS.

המשך ניווט בזמן נעילת מסך והתרעות על אירועים המוניים

לשם ניווט בצורה נוחה יותר, נהגי ווייז יכולים כעת לקבל הנחיות ניווט – כגון הנחיות פנייה אחר פנייה, עדכוני תנועה בזמן אמת או התרעות על סכנות – גם בזמן שהמסך נעול בצורה מאובטחת. ווייז צפויה לשחרר החודש את פיצ'ר הניווט בזמן נעילת מסך ברחבי העולם באנדרואיד, וב-iOS – בסתיו הקרוב.

אירועים המוניים – כמו מצעדים, הופעות ענק ואירועי ספורט – הם מהנים, אבל גם עלולים לגרום לעומסים בכבישים. לפי החברה, עם הפיצ'ר החדש העוסק באירועי תנועה שמתווסף ל-ווייז, תקבלו תובנות לגבי ההשפעה של האירועים על התנועה במסלול הנסיעה שלכם. התרעה רלוונטית למסלול הנסיעה הקבוע תתקבל ברגע שהאירוע מתחיל, וכמו כן, יוצגו פרטים כגון סיבת האירוע, סגירת כבישים ותנאי התנועה בזמן אמת. בנוסף יהיה ניתן לעזור לחברים ולמשפחה עם שיתוף הפרטים בקלות, לצורך תכנון נסיעה אפקטיבי יותר. פיצ'ר אירועי התנועה החדש מושק כעת ברחבי העולם ב-Android וב-iOS.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. כפירוס

    מה עם לעבוד אופליין כשיש שיבושים?

  2. כפיר

    מה עם לעבוד אופליין כשאין קליטת לווינים בזמן שיבושים? כמו גוגל מפות...

  3. מיכאל

    זה מצחיק אנחנו כבר שנה עם שיבושים מה שווה

אירועים קרובים