נאס דיילי ואיטורו ישתפו פעולה וילמדו את הגולשים על פיננסים

יוצר התוכן והוולוגר המפורסם יחבור לחברת הפינטק הישראלית, וילמד את 68 מיליון עוקביו בין השאר כיצד עובד שוק ההון ומה זה קריפטו וכיצד לעשות צעדים ראשונים לקראת השקעות בשוק

ישתפו פעולה וילמדו את הגולשים על פיננסים. מימין לשמאל: יוני אסיא, מנכ"ל איטורו, ונאס דיילי, הוולוגר המפורסם.

יוצר התוכן נאס דיילי (Nas Daily – ששמו האמיתי הוא נוסייר יאסין) וחברת הפינטק איטורו (eToro) השיקו לאחרונה שיתוף פעולה ייחודי, במסגרתו ילמד נאס את 68 מיליון העוקבים שלו ברשתות החברתיות על השקעות, שוק ההון, מטבעות קריפטו ומונחים פיננסיים. לנאס יש קהילה רחבה וגלובלית של עוקבים ביוטיוב, טיקטוק, אינסטגרם ופייסבוק.

אחת לחודש, במשך שישה חדשים, יעלה נאס לחשבונותיו סרטון שעוסק בכל פעם בנושא פיננסי אחר. לעוקביו תהיה גם גישה לתוכן נוסף ואפשרות להצטרף לסמינרים מקוונים בהובלת מומחי איטורו, כדי לסייע להם לבנות תיקי השקעה ולעשות את צעדיהם הראשונים בשוק ההון.

תחרות השקעות

עוד ישיקו איטורו ונאס דיילי גם תחרות השקעות בין נאס לאנשי הצוות שלו בחברת התוכן Nas.io. כל אחד מהם יקבל הון ראשוני של 1,000 דולר להשקעה, ולאחר שישה חודשים, חבר הצוות שיישם בצורה הטובה ביותר את הידע והמיומנויות החדשים שרכש בהשקעות – יוכרז כמנצח.

מוקדם יותר השנה, איטורו הודיעה על הרחבת שותפות החינוך הפיננסי שלה עם רשת X, והיא מייצרת לפלטפורמה תוכן מדויק ונגיש על השקעות בבריטניה, גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד, איחוד האמירויות וארה"ב. איטורו השיקה גם את אקדמיית eToro – ספרייה נרחבת של מדריכים, קורסים, פודקאסטים והדרכות בחינם – כדי לתמוך במשקיעים קמעונאיים בכל הרמות.

יוני אסיא, מנכ"ל איטורו, אמר: "איטורו הוקמה במטרה להסיר חסמים להשקעה ולאפשר לאנשים לבנות ולשתף את הידע שלהם על שווקי הון. חשוב לנו לספק לאנשים תוכן איכותי המנגיש את שוק ההון. נאס בנה קהילה גלובלית יוצאת דופן של אנשים סקרנים, שרוצים ללמוד ולגלות מה מניע את העולם. אני מקווה שיחד נוכל לעורר עניין בשוק ההון, לעודד קהלים רחבים ללמוד על השקעות ולעזור לרבים להשיג את היעדים הפיננסיים שלהם".

נאס דיילי: "תמיד רציתי להבין איך כסף יכול לעבוד בשבילי. הקהל שלי להוט להיות חלק מהפרויקט הזה, וללמוד יחד איתי ועם הצוות שלי את כל הדברים, שהלוואי שהיו מלמדים אותנו בבית הספר, על עולם ההשקעות. הבנה של איך עובד כסף היא הכרחית ואני נחוש לשתף איתכם את הידע הזה, כדי לעזור לרבים לבנות בסיס פיננסי איתן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים