עיכוב בייצור מעבדי ה-AI מהדור הבא של אנבידיה

לפי דיווחים, התגלה באג בשלב מאוחר יחסית בתהליכי הייצור של מעבד ה-Blackwell B200, שאמור להיות היורש של ה-H100 של החברה, והתחלת המשלוחים המסיביים לא תתרחש לפני תחילת 2025

תחת חקירה. אנבידיה.

מעבדי ה-Blackwell B200 של אנבידיה היו אמורים להפוך בחודשים הקרובים לסוג של תו תקן חדש של החברה, שמובילה את שוק הבינה המלאכותית. אנבידיה הכריזה אמנם על ההשקה שלהם במרץ השנה, אבל מי שהזמין אותם יצטרך לחכות עוד זמן מה. לפי הדיווחים, באג שנמצא בשלב מאוחר יחסית בתהליכי הייצור של המעבד החדש שלח אותו בחזרה לשולחן התכנון.

הצפי כעת הוא שהתקלה הזו תעכב את הכניסה לייצור מסיבי של ה-Blackwell B200 בשלושה חודשים לפחות, והתחלת המשלוחים המסיביים לא תתרחש לפני תחילת 2025.

לפי הדיווחים, אנבידיה הודיעה על התקלה למיקרוסופט וללקוחת ענן גדולה אחרת שלה, והתקלה נמצאה כנראה בהרצות המבחן שמבצעת החברה ב-TSMC, שאמורה לייצר את המעבדים עבור אנבידיה. בחברה עצמה לא הגיבו לסיפור על דחיית הייצור של המעבד החדש, והודיעו רק, כי הייצור נמצא על המסלול לקראת השקה בפועל מאוחר יותר השנה.

Blackwell B200 אמור להיות היורש, לפחות מבחינת מובילות השוק, של ה-H100 הפופולרי של אנבידיה, שהפך אותה למלכת שוק הבינה המאלכותית, אבל לפי הנתונים של החברה עצמה הם אמורים לספק עד פי ארבעה ביצועים עבור אימון של מודלי שפה גדולה ועד פי 30 שיפור בביצועי ההיסק.

לאחר ההכרזה אילון מאסק, הבוס של X בין בשאר, הודיע כי הוא רוכש 300,000 מעבדים כאלה לטובת אימון מודל ה-Grok של החברה. הוא בינתיים יצטרך לחכות עם התגבור/החלפה של 100,000 מעבדי ה-H100 שכבר רכש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים