גוגל הכריזה על תכונת "זמן בית ספר" במכשירי אנדרואיד

תספק להורים יותר אפשרויות במצב "בקרת ההורים" - מסך מיוחד שיופעל בשעות מוגדרות, שתהיה גישה ממנו רק לאפליקציות שההורים יאשרו, וכן לרשימת מספרים שניתן יהיה לחייג אליהם או לקבל מהם שיחות והודעות, ועוד

"זמן בית ספר" של גוגל לאנדרואיד.

גוגל הודיעה כי תספק להורים יותר אפשרויות במצב "בקרת ההורים" בטלפונים ובטאבלטים המבוססים על אנדרואיד, כך שיוכלו להגביל את השימוש של הילדים שלהם במכשירים בשעות הלימודים. לפי גוגל, התכונה החדשה, "זמן בית ספר", מפותחת בעקבות בקשות של הורים רבים.

ההורים יוכלו לקבוע מסך מיוחד, שיופעל בשעות מוגדרות, כמובן בשעות שבהן הילדים נמצאים בבית ספר. מהמסך הזה תהיה גישה רק לאפליקציות שההורים יאשרו לשימוש, וכן לרשימת מספרים שיוכלו להתקשר אליהם בשעות הללו. כמו כן יוכלו ההורים לקבוע מאילו מספרים יוכלו הילדים לקבל שיחות והודעות טקסט.

החברה אמנם לא סיפקה רשימה של מכשירים שיקבלו את העדכון הזה, אך היא כן ציינה, שמדובר בתהליך שיימשך כשנה, כך שכנראה רוב המשתמשים יוכלו להפעיל את התכונות החדשות הללו רק לקראת שנת הלימודים הבאה.

התכונה החדשה, "זמן בית ספר", הושקה לראשונה לפני כשנה עבור שעוני ה-Ace LTE של פיטביט, יצרנית השעונים החכמים שבבעלות גוגל. בסוף התהליך הוא לא יישאר השעון היחיד עם התכונה הזאת, כי גוגל מתכוונת להציע אותו גם לשעונים של סמסונג – ושוב, לא ברור לאלו דגמים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בושה של חברה

    בקיצור העתק אחד לאחד מאפל עד לרמת הלוגו

אירועים קרובים