אמן מטמיעה ERP של אינפור בכמיפל

היקפו הכספי של הפרויקט - הפרויקט החל במרץ השנה וצפוי להסתיים ברבעון הראשון של 2026 - עומד על עשרות מיליוני שקלים

אמן מטמיעה אצלה ERP של אינפור, כמיפל.

קבוצת אמן החלה בהטמעת מערכת ה-ERP Cloudsuite מבית אינפור (Infor) בכמיפל. הפרויקט החל במרץ השנה וצפוי להסתיים ברבעון הראשון של 2026. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על עשרות מיליוני שקלים.

המערכת תותקן בקרב 250 משתמשי החברה. היא תטפל בכלל התהליכים הלוגיסטיים והפיננסיים של כמיפל בכל האתרים שלה בישראל, ובכלל ההיבטים: מרלוגים, הפצה, הנהלת חשבונות, תזרים מזומנים, תמחור, רכש, ועוד. המערכת תתממשק למערכות תפעוליות אחרות של כמיפל, לרבות מערכות תפעול של בתי מרקחת, בתי חולים ועוד.

עד הפרויקט, כמיפל עשתה שימוש במערכת AS400. בטרם היא בחרה ב-אינפור, היא בחנה גם מערכות של סאפ ופרויריטי.

לדברי יוסי אוסטריונג, מנמ"ר קבוצת כמיפל, "פעילות החברה משלבת תהליכים לוגיסטיים ופיננסיים. אלה דורשים ניהול ומעקב בתחומים שונים. הפרויקט יביא לייעול ולמחשוב של כל התהליכים הלוגיסטיים והפיננסים שלנו – בכל האתרים בארץ".

דדי מלאך, מנהל פעילות אינפור בישראל בקבוצת אמן.

דדי מלאך, מנהל פעילות אינפור בישראל בקבוצת אמן. צילום: פרטי

דדי מלאך, מנהל פעילות אינפור בישראל בקבוצת אמן, ציין כי "הטמעת המערכת תאפשר לכמיפל להרחיב את ההצלחה ולייעל את התהליכים שלה. הפתרון מותאם באופן מלא לשוק המקומי".

את הפרויקט ליוותה חברת הייעוץ IT Solutions, שסייעה לכמיפל להגדרת הצרכים שלה, הבנת האתגרים העסקיים ובחירת הפתרון. עפרה שר, מנהלת פרויקטים בכירה בחברה, אמרה כי "המערכת החדשה שנבחרה תסייע לכמיפל לשפר את חווית הלקוח, חווית העובד ותחזק את הקשר בין היעדים העסקיים לבין הצרכים הארגוניים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים