חברת הפינטק הישראלית IVIX מינתה ארבעה בכירים חדשים

סטיבן ריאן מונה לסמנכ"ל מכירות, אנדריי שומר לסמנכ"ל טכנולוגיה, לינוי פרדקין לסמנכ"לית כספים ומליסה אנדרסון לסמנכ"לית שיווק ● IVIX פיתחה פלטפורמה מבוססת AI המסייעת לממשלות בארה"ב במאבק נגד הלבנות הון

הבכירים החדשים ב-IVIX. מימין לשמאל: מליסה אנדרסון, סמנכ"לית השיווק; רו"ח לינוי פרדקין, סמנכ"לית הכספים; סטיבן ריאן, סמנכ"ל המכירות; ואנדרי שומר, סמנכ"ל הטכנולוגיה.

חברת הפינטק IVIX הודיעה השבוע על שורת מינויים של בעלי תפקידים בכירים, אשר יצטרפו לפורום ההנהלה המובילה בחברה הצומחת, ויחברו לפעילות העסקית בישראל ובזירה הבינ"ל – סטיבן ריאן מונה לסמנכ"ל מכירות; אנדרי שומר מונה לסמנכ"ל הטכנולוגיה של החברה; רו"ח לינוי פרדקין מונתה לסמנכ"לית כספים; ומליסה אנדרסון תוביל את תחום השיווק בחברה.

החברה פיתחה פלטפורמה מבוססת AI למאבק בהלבנות הון, שמסייעת לממשלות בארה"ב, אירופה ואסיה להילחם בפשיעה כלכלית, וגייסה עד כה במצטבר כ-25.5 מיליון דולר מהמשקיעים Insight Partners, Team8, Cardumen Capital ו-Citi VenturesI.

המינויים החדשים

ריאן, לשעבר סגן נשיא בכיר ומוביל תחום הקריפטו והחדשנות במאסטרקארד, שיכהן כעת כסמנכ"ל המכירות של IVIX הוא בעל 30 שנות ניסיון בתחומי האבטחה, המטבעות הקריפטוגרפים והתשלומים. בעברו, שימש כיועץ לחברות כמו פייפאל, והקים את CipherTrace – סטארט-אפ לניתוח בלוקצ'יין שנרכשה על ידי מאסטרקארד לאחר שש שנות פעילותו, כחלק מהתרחבותה לשוק הקריפטו.

שומר – מומחה בתחום אבטחת הסייבר ובעל ניסיון של עשור במחקר ופיתוח ביחידת 8200 – נכנס לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיה. מאז שחרורו מהשירות הצבאי, שומר כיהן במגוון תפקידים ניהוליים במוצר, מחקר ופיתוח בחברות טכנולוגיות מתעשיות שונות.

רו"ח פרדקין, שתכהן כעת כסמנכ"לית הכספים של החברה, היא בעלת ניסיון רחב בניהול פיננסי ותפעולי, וגם בפיתוח אסטרטגי של חברות ציבוריות וחברות טק פרטיות.

אנדרסון – בעלת 30 שנות ניסיון בתחום התקשורת והאסטרטגיה השיווקית בכלל בחברות טק – תוביל את מרקטינג החברה. בעברה, מילאה תפקיד ניהולי ב-יבמ, ניהלה קמפיינים משמעותיים עבור אפל ומיקרוסופט ובעלת ניסיון בשיווק לחברות טכנולוגיות גלובליות וסוכנויות ממשלתיות.  

בעלי התפקידים החדשים מצטרפים ל-30 העובדים ב-IVIX, ומתוכם 25 בישראל.

גיוון מגדרי – ערך חשוב ל-IVIX

על פי החברה, בין הערכים המובילים אותה בולטת המחויבות של המייסדים לגיוון מגדרי, בדגש על תפקידים טכנולוגיים – נשים מהוות 50% מצוותי המחקר והפיתוח, ו-45% מהצוות הגלובלי של החברה. הדבר מתבטא גם בתפקידי הנהלה – 66% מראשי צוותים הן נשים, ומינוין של הסמנכ"ליות הנכנסות, פרדקין ו-אנדרסון, שמעלה את אחוז הנשים בהנהלת החברה ליותר מ-40%, משקף את הייצוג הנשי המובהק שקיים בחברה.

מתן פטאל, מנכ"ל ומייסד IVIX: "בזמנים בהם הכלכלה משתנה בקצב מסחרר, IVIX הוקמה במטרה להילחם בפשיעה הפיננסית, ומביאה את מאמצי ה-בCompliance לעידן המודרני – באמצעות טרנספורמציה דיגיטלית. אני שמח להודיע על הצטרפותם של ארבעה סמנכ"לים חדשים, המביאים עימם מומחיות וניסיון ארוך שנים בתחומים בהם הם פועלים. ארבעתם עתידים למלא תפקיד מרכזי בצמיחה המהירה של החברה, שממשיכה לפתח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים המבוססים על בינה מלאכותית, ומאפשרים לממשלות לחשוף פשעים פיננסיים בזמן אמת ובקנה מידה משמעותי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים