פרולוג'יק תייצג ותפיץ בישראל את Graphical Networks האמריקנית

Graphical Networks פעילה בעולמות של ניהול נכסי ה-IT בסקטור הדאטה סנטר ועל לקוחותיה נמנים גופים מובילים דוגמת: משרד ההגנה האמריקני, הצי האמריקני ונאס"א

ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק.

חברת פרולוג'יק (Prologic) תפיץ ותשווק בבלעדיות בישראל את פתרונות חברת Graphical Networks – מפתחת של פלטפורמה לניהול נכסי ה-IT במגזר הדאטה סנטר. במסגרת ההסכם בין החברות, פרולוג'יק תקים בישראל רשת של אינטגרטורים ומשווקים שיתמקדו בפעילויות מכירה, האינטגרציה, התמיכה והתחזוקה של פתרונות Graphical Networks.

Graphical Networks האמריקנית, שהוקמה בשנת 2007 – מציעה סוויטת פתרונות, המאוגדת תחת המותג netTerrain. הסוויטה כוללת בין השאר פתרון DCIM (ר"ת Data Center Infrastructure Management) – דשבורד מרכזי לוויזואליזציה וניהול התשתיות הפיזיות של הדאטה סנטר, דוקומנטציה של מכלול האלמנטים בדאטה סנטר, ניטור מערכות החשמל במתקן הדאטה סנטר, ויכולות לתכנון אופטימלי של שטח הדאטה סנטר.

עוד כוללת הסוויטה פתרון לוויזואליזציה בזמן אמת של הרשת הלוגית בדאטה סנטר – דבר המאפשר טיפול פרואקטיבי בתקלות, מפחית זמני השבתה של המתקן, ומאפשר למקסם את יעילות מתקן הדאטה סנטר.

לקוחות מ-15 אלף ארגונים ב-50 מדינות

על לקוחותיה של Graphical Networks נמנים 15 אלף ארגונים, מ-50 מדינות, הפעילים בקשת רחבה של סקטורים ובגדלים שונים, ביניהם – משרד ההגנה האמריקני, משרד האנרגיה של ארה"ב, הצי האמריקני, נמל התעופה הבינ"ל של פילדלפיה, נאס"א (NASA), חברת התקשורת AT&T, בית החולים לילדים של בוסטון, חברת התעופה הלאומית של איסלנד אייסלנדאייר, אוניברסיטת נוטרדאם, ועוד.

פרולוג'יק הינה חברה מובילה בתחום תשתיות המחשוב, המספקת שירותי אינטגרציה, מיקור חוץ, ושירותי ייעוץ מתמחים (Professional Services). כמו כן, החברה מפעילה פעילות ייעודית המתמחה בייצוג של חברות טכנולוגיה בינלאומיות בשוק המקומי. פרולוג'יק משמשת בין השאר גם מפיצה בישראל של פתרונות סולארווינדס (SolarWinds), המשמשים לניהול תשתיות ה-IT הארגוניות.

ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק, ציין כי "אחד האתגרים הגדולים בעולם הטכנולוגיה הארגוני הוא הצורך בניהול יעיל ואופטימלי של הדאטה סנטר. ניהול מיטבי של הדאטה סנטר הינו צורך השעה – בטח כאשר סביבות הדאטה סנטר גם הופכות מורכבות יותר, ובמקביל גם הופכות קריטיות לתפקוד התקין של ארגונים. כלי ניהול חכמים, דוגמת אלו של Graphical Networks, הם המפתח להפחתת סיכונים לפעילות מתקן הדאטה סנטר הארגוני, ולהקטנת העומס המוטל על מנהלי ומקצועני ה-IT, הפעילים בניהול ותפעול מתקנים קריטיים אלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים