הגבירו את הקול: יש רמקולפון חדש לסביבה הארגונית

ה-Sync 40 Speakerphone הוא רמקולפון מסדרה ארוכה של מוצרים של פולי מבית HP שמיועדת לחדרי פגישות ו-ועידות ● האם הוא שווה את המחיר?

ה-Sync 40 Speakerphone של פולי.

שיחות הוועידה, או, במילים אחרות, שיחות הזום (שלפעמים קוראים להן כך גם אם הן נערכות בטימס או בוובקס), התפתחו מאוד מאז הקורונה. אלא שהן ממש לא נולדו אז, וכמה וכמה חברות החלו להציע מכשירים שמתאימים לעבודה מרחוק, כולל שיחות ועידה, לפניה.

אחת מאותן חברות שזיהתה את ההזדמנות שהקורונה הביאה איתה בתחום היא HP, שרכשה ב-2022 את פולי – חברה שהיא בעצמה מיזוג של שתי חברות ותיקות בתחום האודיו, כולל הארגוני – פוליקום ופלאנטרוניקס. ענקית המחשוב שילמה עבור החברה 3.3 מיליארד דולר.

ה-Sync 40 Speakerphone הוא רמקולפון מסדרה ארוכה של מוצרים של HP שמיועדת לחדרי פגישות ו-ועידות. הרמקולפון המסוים הזה מיועד בעיקרון למה שמכונה כיום בארגונים "מרחבי היוועדות" – חללים ושטחים קטנים יחסית בארגון, לקיום פגישות קטנות, בנות כמה אנשים קטן בלבד. לפי החברה, גודל החדר המרבי המתאים לשימוש במכשיר הוא 5×5 מטר.

חלק מהמפגישות הללו כוללות, מן הסתם, אנשים שאינם נמצאים בארגון. ה-Sync 40 מאפשר גמישות רבה מאוד בכלל, וכדי לשתף גם את המשתתפים המרוחקים: הוא נייד, וכל מה שצריך לעשות זה לקחת לפטופ, לחבר אותו אל הרמקולפון – ולהתחיל לדבר. אין צורך בהכנות ובציוד מורכב, חוץ אולי משקע חשמלי בסמוך למקום הימצאו, למקרה שמתעורר צורך להטעין אותו.

ה-Sync 40 מאפשר גם שיחות אודיו בלבד, ובמקרים שכאלה, כשאין צורך במסך שיציג את המשוחח או המשוחחים מהצד השני, ממש לא צריך מחשב עם חיבור USB מסוג A או C – הכבל המגולגל מסביב לרמקולפון מציע את שני סוגי החיבורים ביחד באמצעות מתאם משולב. מספיק טלפון חכם שתומך ב-Bluetooth 5.1 וצימוד רגיל כמו של כל צמד אוזניות. הרמקולפון הזה תומך באפשרות לצימוד לעד שמונה מכשירים, כך שלא חייבים להשתמש תמיד באותו המכשיר לצורך קיום השיחה.

רמקול עוצמתי מאוד, שתומך בדופלקס מלא

ה-Sync 40 מצויד ברמקול בגודל של 50 מ"מ והוא עוצמתי מאוד, ולצידו יש שלושה מיקרופונים שמכוונים לאמצע ולצדדים ויכולים לקלוט היטב למרחק של עד 2.5 מטרים משני הכיוונים של הרמקולפון. הוא מציע בנוסף תכונות כמו החלשת רעשים סביבתיים, ויותר חשוב – הוא תומך בדופלקס מלא, מה שאומר שאפשר לנהל שיחה טבעית לחלוטין, כמו באמצעות טלפון שולחני וכמובן כמו בפגישה שמתנהלת פיזית פנים אל פנים.

איכות הקול מצוינת, ובבדיקות שביצעתי הצד השני זיהה בקלות שמשתתפים בכמה אנשים, ידע מי מדבר ושיש שינוי בדובר באמצע השיחה, וזה אומר היענות טובה מאוד ודיוק בפרטים. הצד השני נשמע נהדר, ואולי אפילו היה קצת יותר מדי בס.

המכשיר החדש נראה מצוין, עם שילוב צבעי לבן, אפור בהיר ואפור יותר כהה, עם בסיס מפלסטיק, כיסוי בד מעל ופס שמכיל את כפתורי המגע ממתכת. מעבר לכפתורי עוצמת הקול והצימוד, ומענה/ניתוק שיחה, יש כפתור מיוחד שניתן להגדרה באפליקציה Poly Lens, שזמינה להורדה בחינם. האפליקציה מאפשרת לבצע הגדרות שונות – כמו קביעה האם הרמקולפון "ידבר" במינימום או בשיא עוצמת הקול, או ישמיע צפצוף. אני, למשל, הגדרתי את הכפתור כך שלחיצה עליו תשמיע את הסטטוס שלו באופן ורבאלי: מצב הסוללה ולאיזה מכשיר הוא מחובר באותו הרגע.

שני Sync 40ים, רמקולפון אחד

בצד יש כפתור הפעלה/כיבוי, ובצד השני כפתור קישוריות, שמאפשר לחבר בקלות עוד Sync 40, נוסף למערכת, עבור חדרים גדולים יותר – והם ישמשו יחד כרמקולפון אחד. באמצע, בין שניהם, יש חיבור USB-A מוסתר בגומיית הגנה, שמאפשר להשתמש ברמקולפון גם כסוג של סוללה ניידת. עם סוללה של 5,000 מילי-אמפר/שעה ועם זמן עבודה של עד 30 שעות, אין בעיה להטעין טלפון, לדוגמה, תוך כדי עבודה. זמן הטעינה המלא, לפי החברה, עומד על כחמש שעות – וזה קצת יותר מדי לטעמי, במיוחד כשיש טלפונים בשוק עם סוללה זהה שעושים את זה בשעה ולא יותר.

עוד אלמנט ויזואלי נחמד הוא שמשני הצדדים של הרמקולפון יש פסי תאורה. כשהם לבנים המכשיר לא עובד וכשהם ירוקים אפשר לדעת במבט אחד ששיחה מתנהלת גם מחוץ לחדר. הפסים נצבעים בכחול בזמן הצימוד ואם יש תקלה, הצבע האדום מופיע במהרה.

עם משקל של 610 גרם ומידות של 3.8×10.2×27.3 ס"מ, בהחלט אפשר לקחת את ה-Sync 40 בתיק לצד המחשב גם אם יוצאים מחוץ למשרד, לדוגמה לארגון שלא בטוח שיש בו חדר מתאים ורוצים להתקשר משם, ובוודאי אם רוצים לערוך שיחות פרטיות. המחיר המומלץ שלו עומד על 1,350 שקלים, אבל יש לזכור שמדובר בסופו של דבר במכשיר ארגוני ולא לשימוש פרטי – יש, לדוגמה, אישור תאימות עם זום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים