טיקטוק התחדשה בצ'אטים קבוצתיים

למשתמשי הרשת החברתית מבוססת הסרטונים הקצרצרים יתאפשר מעכשיו ליצור צ'אטים קבוצתיים לעד 32 משתתפים, בהם יכולו כולם לצפות בקטעי הווידיאו של חבריהם ולהתייחס אליהם יחד בזמן אמת, כך לפי הודעת טיקטוק

הוסיפה תכונות שיסייעו לחיבור בין המתמשים. טיקטוק.

הרשת החברתית הפופולרית טיקטוק (TikTok) הודיעה באחרונה כי היא מרחיבה את התכונות החברתיות שלה, ומוסיפה אפשרות לצ'אטים קבוצתיים (Chat Group) ומדבקות מותאמות אישית לפלטפורמה. העדכונים החדשים מגיעים מתוך כוונה לשפר את האינטראקציה בין המשתמשים וליצור עבורם חוויה סוחפת יותר שתאפשר להם להתחבר ביתר קלות עם משתמשים אחרים ולשתף תוכן עם חברים.

באתרה הציגה טיקטוק את התכונות החדשות לקהילה שלה. לדבריה, הפלטפורמה מציעה כעת צ'אטים קבוצתיים המאפשרים למשתמשים לתקשר עם עד 32 אנשים יחד, בזמן אמת. בנוסף, החברה מציעה כעת כאמור מדבקות מותאמות אישית להודעות ישירות (DM), שאמורות לספק למשתמשים עוד דרך מהנה ויצירתית לתקשר עם חבריהם.

על פי הדיווחים, עדכונים אלו נועדו לחזק את מעמדה של טיקטוק כפלטפורמה מובילה לבידור וחיבור בין אנשים, ועל מנת לענות על אפשרויות הקיימות כבר אצל שירותים מתחרים.

"טיקטוק מעוררת השראה לביטוי עצמי ומספקת דרך קלה לשתף תוכן אותנטי שניתן להיקשר אליו", ציינו בהודעת החברה. "צ'אטים קבוצתיים רותמים את הכוח הזה, ומאפשרים לכם ליצור חוויית צפייה משותפת עם חברים, משפחה וקהילות. צפו, הגיבו והתייחסו יחד בזמן אמת, והדבר יהפוך כל אינטראקציה לדינמית ומחוברת יותר".

טיקטוק הבהירה שהטמיעה מספר אמצעים, כדי לתעדף את בטיחות המשתמשים, במיוחד עבור הצעירים שביניהם – לפיכך, הצ'אטים הקבוצתיים החדשים אינם זמינים למשתמשים מתחת לגיל 15, והגבלות נוספות בשימוש בהם חלות על משתמשים בני 16 ו-17. אלה כוללות מגבלות על מי יכול להצטרף לצ'אטים קבוצתיים ועל היכולת של בני נוער לבדוק ולאשר חברים חדשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים