מה מבשלת אפל עבור הצרכנים בתחום הניידים?

לפי מומחה הטק מארק גורמן, החברה שוקדת על מכשיר iPhone דקיק וכן על מכשיר נוסף גדל ממדים, שיכלול תמיכה ב-Apple Intelligence - שירותי הבינה המלאכותית של הענקית מקופרטינו ● מתי אלו יגיעו ומה עוד דווח?

בקרוב: מחשבי Mac וטאבלטי iPad חדשים.

אחד הדברים שצפויים להתרחש בסתיו הבא, זה של 2025, כמו בכל שנה כמעט, הוא השקה של דור חדש של טלפונים מבית אפל. בשנה הבאה זה יהיה הדור של iPhone 17 ולפי ההערכות אפל תנסה שינוי בליין שהיא תציע ללקוחות שלה: טלפון דקיק ומעוצב יותר.


לפי מארק גורמן מבלומברג, המטרה של אפל היא להמשיך להציג בכל דור ארבעה מכשירים – שני מכשירי Pro, למי שצריך יותר ביצועים, ושני טלפוני בסיס. אם בעבר היא ניסתה טלפון קטן יותר וזה לא הצליח לה, והציעה גרסת פלוס עם מסך גדול יותר, וגם זה לא הפך ללהיט מכירות בגלל סיבות שונות – בעיקר בשל הפרשי מחיר שלא הצדיקו את הרכישה שלו – המחשבה כעת היא להציע טלפון שיהיה דק יותר.

אם תרצו מדובר בסוג של גרסת iPhone Air, שבדומה למחשבי ה-MacBook Air יציעו עיצוב באיכות גבוהה יותר עבור משתמשים שירצו יותר מטלפון בסיסי, אבל לא יצטרכו את הביצועים ואת המצלמות של גרסאות ה-Pro – וכנראה גם את גודל המסך שלהן.

iPhone SE 4 – יגיע בתחילת 2025

אבל עוד לפני כן, בתחילת 2025 אמורה אפל להשיק את iPhone SE 4 והוא יהיה מאוד שונה משלושת המכשירים הקודמים, וקודם כל בגלל שהוא כבר לא יהיה קטן יותר. למעשה, לפי ההערכות הוא יציע את הגוף והעיצוב של iPhone 14, כך שמי שמחכה לטלפון קטן מכיוונה של אפל יכול להמשיך לחכות.

מה שיותר מעניין הוא ש-גורמן מוכן לשים את כספו על כך שהטלפון הזה יגיע עם תמיכה ב-Apple Intelligence – שירותי הבינה המלאכותית של החברה.

כזכור, נכון לעכשיו, בהתאם לדרישות המערכת של אפל עצמה, רק שני טלפוני ה-iPhone 15 Pro יוכלו להריץ את הבינה המלאכותית של אפל, שנכון לעכשיו ידוע כי יושקו עם iOS 18.1 – וזה בזכות המעבד שלהם שהוא A17 Bionic Pro.

זה אומר שאלא אם אפל תנמיך את דרישות המערכת, ה-iPhone SE 4 יהיה חזק יותר מ-iPhone 15 ויוכל לספק מה שמכשירי הדור הנוכחי, ברמת הבסיס, לא יכולים – וזה אומר שאולי כדאי למי ששוקל כעת לרכוש iPhone 15 לחכות עוד כמה חודשים…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים