אלון בר שני מונה ליו"ר שותף בארגון צופן-תשביק

בר-שני, שכיהן בין היתר כמנכ"ל HP אינדיגו לשעבר, יתרום מניסיונו העשיר למאמצי שילוב החברה הערבית בהיי-טק הישראלי

אלון בר-שני, יו"ר שותף בדירקטוריון ארגון צופן-תשביק.

איש ההיי-טק והיזם הוותיק אלון בר-שני, לשעבר מנכ"ל HP אינדיגו, מונה ליו"ר שותף בדירקטוריון של ארגון צופן-תשביק. בר-שני, שמכהן כחבר דירקטוריון בארגון בשנה האחרונה, ימלא את התפקיד לצד ד"ר רמזי חלבי, יזם ואיש עסקים, המשמש כיו"ר הוועד המנהל בארגון צופן-תשביק מזה 16 שנים.

במסגרת תפקידו, בר-שני, המשמש בשנים האחרונות כיו"ר בכמה חברות טכנולוגיה, ישלב בין ניסיונו רב השנים כיזם ותיק בתעשיית ההיי-טק לבין פעילות צופן-תשביק.

צופן-תשביק, בראשות המנכ"לית מייסם ג'לג'ולי, הוא ארגון חברה הפועל לשילוב החברה הערבית בענף ההיי-טק בישראל ופיתוח הענף בחברה הערבית כמנוף לצמיחה כלכלית וכזרז בבניית חברה משותפת בישראל.

בר-שני אמר עם מינויו, כי "אני מאמין שישראל זקוקה לתעשייה מתקדמת, המבוססת על חדשנות ויזמות, הכוללת גם ייצור מקומי. ישראל התברכה באוכלוסייה מגוונת, ויש הזדמנות למנף את הגיוון הזה לטובת המשק, וכמובן לייצר מציאות שבה אין תקרת זכוכית על רקע דת או מין. צופן-תשביק הוא שותף מוביל בקידום הציבור הערבי בהיי-טק ובבניית בסיס שממנו אפשר וצריך לשאוף להרבה יותר. אני מאמין שיש לנו מחויבות עמוקה לשלב את החברה הערבית בהיי-טק, ושזו לא רק תתרום לפיתוח הטכנולוגיה בישראל, אלא גם תחזק את החברה שלנו בכללותה".

מנכ"לית צופן-תשביק אמרה, כי "אנו מברכים על הצטרפותו של אלון בר-שני ומינויו ליו"ר שותף יחד עם ד"ר רמזי חלבי. ניסיונו הרב של בר-שני, הידע וההיכרות שלו עם עולם ההיי-טק ומוביליו, בצד ניסיונו הניהולי העשיר, הינם מכפיל כוח שיסייע להנהלת הארגון לצלוח את אחת התקופות המורכבות ביותר שידעה המדינה בכלל ושידעה תעשיית ההיי-טק בפרט. בר-שני עסק בגיוון תעסוקתי בתפקידיו השונים והוא מעיד על חשיבותו ותרומתו הרבה לשגשוג בחברות ההיי-טק, ואני בטוחה כי הצטרפותו תקדם את הארגון ותמנף את פועלו המבורך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים