בזק בינלאומי רוכשת את חברת הדאטה ביונד במיליוני שקלים

הפעילות של ביונד תאוגד יחד עם זו של קלאודוג'ו, חברה בת של בזק בינלאומי, לזרוע אחת, שתעסוק בעולמות הדאטה, הענן וה-AI

מימין: רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי; אדר שומרון, מייסד ומנכ"ל ביונד; וחיים חזק, מנכ"ל קלאודוג'ו - במעמד החתימה על הסכם הרכישה.

בזק בינלאומי מעמיקה את הפעילות שלה בעולם הדאטה והודיעה היום (ד') כי רכשה חברה שעוסקת בתחום – ביונד (Biyond). הפעילות של ביונד ושל החברה הבת של בזק בינלאומי קלאודוג'ו יאוגדו תחת זרוע הדאטה, הענן וה-AI שלה. סכום העסקה עומד על מיליונים בודדים של שקלים.

ביונד הוקמה ביוני 2014 על ידי אדר שומרון. היא מספקת פתרונות ושירותים בתחומי ה-BI, ה-AI והביג דאטה, באון-פרם או בענן. החברה מציעה פתרונות מידע עסקי וניהולי, לתמיכה בקבלת החלטות ולהפקת תובנות עסקיות. במסגרת פעילותה, היא מייעצת ומטמיעה מערכות AI ומדעי נתונים, שכוללות שימוש במודלים סטטיסטיים מתקדמים בתחום האנלטיקה. כמו כן, ביונד מבצעת אינטגרציה של מוצרי צד ג' בעולמות ה-BI והדאטה.

פעילות שתי החברות תנוהל על חיים חזק, מנכ"ל קלאודוג'ו, "מתוך ראייה כי הן משלימות זו את זו", לפי הודעת החברה. שומרון ישמש VP דאטה ואנליטיקה בזרוע המשותפת.

"הרכישה – עוד צעד במסלול החדש של בזק בינלאומי"

לדברי רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי, "רכישת ביונד הינה עוד צעד במסלול החדש שבו בזק בינלאומי צועדת, בדרכה להפוך לחברת ICT מובילה. בזק בינלאומי רואה בתחום הדאטה בכלל, ובעולם ה-GenAI בפרט, כאחד ממנועי הצמיחה העתידיים של קלאודוג'ו לשנים הקרובות. שילוב הפעילות בין החברות יסייע למיצוב בזק בינלאומי כשחקנית ורסטילית, בעלת יכולות בעולמות הנתונים, הענן והבינה המלאכותית".

חזק אמר ש-"כיום, יותר מאי פעם, הענן מהווה פקטור משמעותי בכל חברה שמונעת על ידי נתונים, ולכן השילוב בין החברות מהותי כל כך. מדובר בצורך שעלה ביתר שאת בתקופה האחרונה, והיה לנו חשוב להגיב מהר".

שומרון ציין כי "עולמות הדאטה והענן הולכים יד ביד באופן צמוד. פעילות בעולמות אלה דורשת ידע ומומחיות טכנולוגית, והביקוש עבורה גבוה. יש לארגונים בישראל צורך בגוף מקצועי שיידע לתכנן ולהוציא לפועל אסטרטגיית דאטה נכונה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים