גוגל השיקה את הסייע הקולי ל-ג'מיני שלה

Gemini Live - שהוצג במהלך האירוע השנתי Made by Google 2024 של הענקית ממאונטין וויו - מוגדר על ידי החברה כסוג של חוויית שיחה המאפשרת לנהל שיחות זורמות עם הצ'טבוט של החברה ● מתי תוכלו להשתמש בו?

הושק על ידי גוגל. Gemini Live - הסייע הקולי החדש של ג'מיני.

במקביל להכרזות החומרה הרבות במהלך האירוע השנתי Made by Google 2024, גוגל כמובן הציגה, וכמובן ממש לא במפתיע, גם התפתחויות רבות למדי בתחום הבינה המלאכותית.

אחת מההכרזות המעניינות ביותר, ואולי אף החשובה, היא ההכרזה על Gemini Live, שבחברה הגדירו כדמיון מחדש של הסייע הווירטואלי, שיוכל כעת לעשות הרבה יותר – עם כי כיום בחברה מנסים כיוון שיווקי אחר כש-Gemini Live מוגדר כסוג של חוויית שיחה המאפשרת לנהל שיחות זורמות עם הצ'אטבוט של גוגל.

למעשה מדובר בשעתוק, ברמה כזו או אחרת, של ניהול השיחות הקוליות ב-ChatGPT, עם אפשרות לנהל שיחה 'אנושית' – אפשר אפילו לבחור מבין עשרה סוגי קולות שמוצעים כבר עם ההשקה – שבאה לידי ביטוי בכך שאפשר לעצור את השיחה באמצע כדי לחדד נקודה מסוימת שעלתה במהלכה, אפשר להפסיק אותה ולחזור אליה אחר כך בדיוק מאותה נקודה, ובכל מקרה אפשר לחזור אחורה לנושאים שעלו בשיחה.

ב-גוגל משתמשים בדימוי של סיעור מוחות כדי לתאר את העבודה מול Gemini Live, וניתן לאפשר לו לעבודה ברקע ואפילו כשהטלפון נעול. הדוגמה בה השתמשו בחברה הייתה ניהול שיחה לגבי עבודות פוטנציאליות שזמינות באזור, בהתאם לכישורים ורמת הלימודים של המשתמש.

"עכשיו, עם בינה מלאכותית יוצרת, אנחנו יכולים לספק סוג חדש לגמרי של עזרה למשימות מורכבות שיכולות לחסוך לכם שעות. עם ג'מיני, אנו מדמיינים מחדש את המשמעות של עוזר אישי שמועיל באמת", אמרה החברה.

אבל מי שכבר מחכה לבדוק את היכולת החדשה יצטרך להתאזר בסבלנות. בינתיים היא תהיה זמינה רק באנגלית ורק עבור מנויי Gemini Advanced. בעתיד זה אמור להגיע למכשירי אנדרואיד בכלל, עם יותר שפות, ובסוף גם ל-iOS.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים