פורטינט הוכרזה כשותפת אבטחת הסייבר הרשמית של יובנטוס

בשתי העונות הבאות מועדון הכדורגל יובנטוס יעשה שימוש בפלטפורמת מארג האבטחה ובסל פתרונות אבטחת המידע של פורטינט כדי לפשט את הניהול ולסייע לפתור בעיות תקשורת ואבטחה בכל מתקני הקבוצה ברחבי העולם

אצטדיון אליאנץ, אצטדיון הבית של יובנטוס.

מועדון הכדורגל יובנטוס ופורטינט הודיעו באחרונה כי חתמו על הסכם חסות, במסגרתו פורטינט תהפוך לשותפת אבטחת הסייבר הרשמית של המועדון לשתי העונות הבאות, עד שנת 2026. כמו כן, יובנטוס בחרה בפלטפורמת מארג האבטחה (Security Fabric) של פורטינט כדי להפחית מורכבות ולייעל את הזיהוי ומתן הפתרון לבעיות רשת ואבטחה בכל מתקני המועדון.

אצטדיון אליאנץ, המשמש כאצטדיון הבית של יובנטוס ואוהדיה, מוביל בתחום הקיימות ומשמש כאחד ממתחמי הבידור והאטרקציות התיירותיות המובילים בטורינו שבאיטליה. יובנטוס תטמיע את הפתרונות של פורטינט באזור קונטינאסה, כולל המטה הראשי של יובנטוס, מרכז הנתונים של אצטדיון אליאנץJ|hotel , J|medical ומרכז האימונים של ההרכב הראשון – JTC Continassa.

לדברי פורטינט, פלטפורמת מארג האבטחה שלה, כמו גם היכולת המאפשרת לשלב בין תקשורת ואבטחה, "מסייעות לארגונים כמו יובנטוס להפחית מורכבות על ידי איחוד של כלי אבטחה מבודדים, הגברת הנראות, שיפור הביצועים והפחתת זמן התגובה הממוצע לתקריות".

עוד נמסר כי סל פתרונות התקשורת המאובטחת של פורטינט "היווה אלמנט קריטי בהחלטתה של יובנטוס לבחור בחברה כשותפת אבטחת הסייבר הרשמית שלה".

ג'ון מדיסון, סגן נשיא למוצרים ומנהל שיווק ראשי ב-פורטינט.

ג'ון מדיסון, סגן נשיא למוצרים ומנהל שיווק ראשי ב-פורטינט. צילום: יח"צ

מה כולל הפרויקט?

דרישת הליבה עבור הפרויקט כללה השלמה של החלפת כל תשתית ה-LAN Edge לפני תחילת העונה, שכללה למעלה מ-50 מתגים ו-160 נקודות גישה (APs) בעשרה אתרים שונים.

כחלק מההסכם, יובנטוס תטמיע פתרון מרכזי של התקן האבטחה FortiGate של הדור הבא (NGFW) כדי לשלוט במתגים ובנקודות הגישה של הארגון. באמצעות הוספה של FortiManager ו-FortiAnalyzer, יובנטוס תקבל כעת ממשק אחוד כדי לסייע לאחד בין הנראות והבקרה עבור הסביבה המלאה. 

פרנצ'סקו קלבו, מנהל הכנסות וקשרים מוסדיים ב-יובנטוס, אמר כי, "שיתוף הפעולה עם פורטינט מהווה אבן דרך מרכזית עבור יובנטוס, בעודנו שואפים להגדיר סטנדרטים חדשים בהתקדמות טכנולוגית. אנו מאמינים כי יחד תהיה לנו האפשרות לבנות רשת חסונה אשר תעצים אותנו להמשיך להתמקד בהצטיינות על המגרש ומחוצה לו".

מיקרו רינלדיני, ראש תחום טכנולוגיות מידע ותקשורת ביובנטוס, ציין כי, "שילוב התקני האבטחה של הדור הבא של פורטינט ופתרונות אבטחת הרשת אל התשתית שלנו הוא גורם מכריע עבור יובנטוס. טכנולוגיות אלו מציעות לנו שליטה ובקרה חסרות תקדים לגבי הרשת שלנו, מה שמאפשר לנו לאבטח את הפעולות, תוך מיטוב הביצועים בכל מתקני המועדון".

ג'ון מדיסון, סמנכ"ל השיווק וסמנכ"ל המוצרים של פורטינט, הוסיף כי, "כשותפת אבטחת הסייבר הרשמית של יובנטוס, אנחנו נרגשים לסייע להם במטרתם להגן על אחד מהמתחמים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בעולם, באמצעות מארג האבטחה של פורטינט. אנו מצפים לשתף פעולה עם הצוות של יובנטוס ולמצוא דרכים חדשות וייחודיות שבהן פורטינט יכולה לסייע לשפר את חוויית המעריצים והמבקרים בכל מתקני המועדון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים