חדש בג'ימייל: ה-AI ג'מיני יסייע בניסוח המיילים

הכלי המבוסס על יכולות בינה מלאכותית יוצרת יאפשר למשתמשים לנסח מחדש מיילים, להפוך אותם לרשמיים יותר, וכן לקצר או לחדד אותם ● אז מה הקאץ?

יתווסף לג'ימייל. כלי הבינה המלאכותית היוצרת ג'מיני.

בשורה משמחת לחובבי הבינה המלאכותית היוצרת – גוגל תוסיף לשירות הדוא"ל הפופולרי שלה, ג'ימייל (Gmail), אפשרות חדשה להיעזר בצ'טבוט ה-GenAI ג'מיני (Gemini) כדי לנסח מיילים בצורה יעילה ואפקטיבית יותר.

העדכון שמוסיף את ג'מיני לג'ימייל אמור לאפשר למשתמשים לבצע בתוכן המיילים שלהם פעולות של חידוד וליטוש, אך עם זאת לספק להם שליטה רבה יותר על הטון והסגנון שיאפיינו את האימיילים שלהם.

על פי ההודעה הרשמית של גוגל בנדון, "בהתבסס על תכונת עזור לי לכתוב הפופולרית שלנו בג'ימייל, ועל תכונת הסיכום שהושקה לאחרונה באפליקציית ג'ימייל לנייד, אנו שמחים להציג שני עדכונים חדשים של ג'מיני בג'ימייל, שיעזרו לכם לנסח הודעות דוא"ל מהר יותר". החברה הסבירה כי בעת שימוש בג'מיני כדי לחדד הודעות דוא"ל, המשתמשים יכולים לבחור מבין האפשרויות הבאות: עשה את זה רשמי (Formalize), פרט וקצר. כך למשל, לגבי האפשרות להפוך מייל לרשמי, החברה הסבירה, לדוגמה, ש-"אם תזינו הערות גסות לטיוטה, ג'מיני יכולים להפוך את התוכן לטיוטה רשמית לחלוטין, מוכנה עבורכם, בלחיצה אחת".

החלקה על קיצור הדרך "כווץ את הטיוטה שלי" תעלה אפשרויות כמו "לטש" ו"פרט".

החלקה על קיצור הדרך "כווץ את הטיוטה שלי" תעלה אפשרויות כמו "לטש" ו"פרט". צילום: גוגל

עוד עדכנה גוגל כי בשימוש באפליקציית המייל שלה בנייד, כאשר טיוטת דוא"ל ריקה, קיצור הדרך "עזור לי לכתוב" יופיע כעת בגוף האימייל, וכאשר המשתמש יבחר בו, הוא יפתח את "חוויית העזרה לי לכתוב המלאה". עוד סיפרה החברה כי כאשר ישנן יותר מ-12 מילים בטיוטת ה​​דוא"ל, קיצור הדרך "כווץ את הטיוטה שלי" יוצג מתחת לתוכן האימייל, ויאפשר לקצר אותה בקלות, או לכתוב את אותו נושא מחדש. גוגל עדכנה כי ניתן להפעיל את התפריט פשוט על ידי החלקה ימינה על הפעולה המתבקשת.

נכון לשנת 2023, ג'ימייל משרת יותר מ-1.8 מיליארד משתמשים ברחבי העולם וחולש על נתח שוק של 43% מבין שאר שירותי האימייל. לפיכך, הקאץ של הבשורות האחרונות על הוספת ה-GenAI למייל החינמי המבוקש של גוגל הוא שלעת עתה השירות הוא ללקוחות משלמים בלבד, ואינו חינמי כמו ג'ימייל עצמו.

ג'מיני ב-ג'ימייל זמין כעת ללקוחות Google Workspace עם תוספות Gemini Business ו-Enterprise, תוספות Gemini Education ו-Education Premium, כמו גם למנויי Google One AI Premium. עם זאת, יש להניח שבחלוף זמן מה השירות יתרחב ויסופק לכלל המשתמשים הרבים מאוד של ג'ימייל. בנוסף כדאי לזכור ש-ג'ימיני כסייע שאינו מקושר ישירות למייל כן זמין בחינם למשתמשים, בגרסתו הבסיסית, והוא בהחלט יכול לסייע בניסוח מיילים או בניסוח כל תוכן שהוא, אלא שבאופן מעט מסורבל יותר המצריך העתקת התוכן אליו והעתקת התוצר שלו אל שירות המייל שבו אתם נוהגים לעשות שימוש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים