פאנדגארד מגייסת עשרות עובדים לפיתוח פלטפורמת AI לניהול תיקי השקעות

בין המשרות האליהן החברה מגייסת כעת: מפתחים בתחומי תשתיות, ביג דאטה, בקאנד ופרונטאנד ו-דבאופס, וכן מנהלי מוצר מנוסים, עם ידע מבוסס מעולם שוק ההון

הזדמנות להצטרף אליהם. צוות פאנדגארד.

חברת הסטארט-אפ פאנדגארד (FundGuard) – המפתחת פלטפורמת ענן מבוססת בינה מלאכותית, אשר מיועדת לגופי השקעות הגדולים בעולם – מגייסת עשרות עובדות ועובדים למגוון משרות טכנולוגיות בעיקרן, בהן מפתחים בתחומי תשתיות, ביג דאטה (Big Data), בק אנד ופרונט אנד (Backend & Fronten), ו-דבאופס (DevOps). בנוסף מחפשת החברה מנהלי מוצר מנוסים, עם ידע מבוסס מעולם שוק ההון. פאנדגארד, הנמצאת בצמיחה מהירה, השלימה לאחרונה סבב גיוס מסדרה C, בהיקף של 100 מיליון דולר, המשמש להרחבת פעילותה.

לדברי החברה, פלטפורמת ה-SaaS שהיא פיתחה "משמשת גופים פיננסים עולמיים לניהול תיקי השקעות בשווי של טריליוני דולרים ומעבירה את הענף לעולם המתחדש והמודרני. היא נותנת מענה לניהול טווח רחב של מוצרים פיננסיים שונים, לרבות קרנות נאמנות, תעודות סל, קרנות גידור, מוצרי ביטוח וקרנות פנסיה, תוך ביצוע של אוטומציה, שיפור תהליכי עבודה ויכולות שיתוף פעולה בין יחידות וחברות שונות בניהול תיקים ואדמיניסטרציה. הטכנולוגיה מאפשרת דיוק וביטחון בנתונים, זיהוי בעיות וכשלים, מספקת תובנות מעשיות לשיפור הניהול ומקלה על ביצוע טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים, ומעבר לענן המביא להתייעלות תפעולית וצמצום דרמטי של ההוצאות".

בעולם ניהול ההשקעות ניכרת עליה במורכבות הנכסים הפיננסיים ובהיקף הפעילות, זאת לצד עלייה בדרישות הרגולטוריות ובתחרות גוברת בענף. על אף הצורך בכלים טכנולוגיים, קיים קושי רב להצליח לתת מענה לדרישות המורכבות של התחום, וזאת תוך עמידה ברגולציה קפדנית במיוחד, אימות נתונים רבים בזמן אמת ועוד. הפלטפורמה של פאנדגארד, לדבריה, "מתמודדת בהצלחה עם אתגר מורכב זה על ידי מינוף היכולות של הטכנולוגיות העדכניות ביותר, כולל בינה מלאכותית, למידת מכונה, ביג דאטה, Multi Cloud, Microservices וכלים חדשניים נוספים".

מייסדי פאנדגארד: ליאור יוגב, יניב זכריה ואורי כץ.

מייסדי פאנדגארד: ליאור יוגב, יניב זכריה ואורי כץ. צילום: נתי לוי

מה צריך כדי להיות FundGuardian?

פאנדגארד הוקמה בשנת 2018 על ידי ליאור יוגב, מנכ"ל החברה; יניב זכריה, ה-CTO; ואורי כץ, VP R&D – אשר הכירו בעבר במהלך שירותם הצבאי ביחידה 8200. לאחר השחרור כל אחד מהם עבד בתפקידי ניהול בכירים בחברות מובילות – בהן גולדמן זקס, סיילספורס וטיפרנקס – עד שהחליטו על הקמת החברה. פאנדגארד מעסיקה 140 עובדים, מתוכם למעלה מ-100 במרכז הפיתוח הישראלי שלה, הממוקם במגדלי עזריאלי בתל אביב, והשאר במשרדים בבוסטון, ניו-יורק, לונדון וטורונטו. בין לקוחותיה של פאנדגארד ענקיות הבנקאות Citi ו-State Street, שאף השקיעו בחברה.

מירב יבנה, מנהלת הגיוס של החברה, סיפרה על ההזדמנויות להצטרף לחברה ואמרה כי "פאנדגארד צומחת בחדות מאז הקמתה, ולשמחתנו יש פה חוויית עשייה וצמיחה מאד משמעותיות. העובדים מעידים על תחושה מאוד טובה, טכנולוגיה מרתקת, אתגר בעבודה על מערכת מאד מורכבת, ההתקדמות והצמיחה של החברה ומעל הכל – אנשים מעולים. מה צריך כדי להיות FundGuardian? הבנה טכנולוגית עמוקה, חדות מחשבה, תשוקה לפתרון בעיות מורכבות, יכולות למידה ומשימתיות. אבל הכי חשוב – להיות בן אדם שנעים לעבוד איתו, לחשוב ביחד ולהשיג ביחד".

היא סיכמה את דבריה באומרה ש-"אנחנו מגייסים למגוון משרות פיתוח, ניהול מוצר ועוד. דף המשרות באתר שלנו עדכני תמיד וממש שווה להציץ בו וכמובן להגיש דרכו מועמדות לתפקידים הרלוונטיים"

אל לעמוד המשרות: https://www.fundguard.com/careers

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים