מנכ"לית חדשה ליעל נטקלאוד: סאלי אלקיים

מחליפה את איל גרייפנר ו-אמיר עומרי, מייסדי החברה, אשר שימשו כמנכ"לים משותפים

סאלי אלקיים, מנכ"לית נטקלאוד.

סאלי אלקיים מונתה למנכ"לית נטקלאוד (NetCloud) מקבוצת יעל (Yael). אלקיים, מומחית בעולמות ה-ERP, ניהלה לאורך שני העשורים האחרונים פעילויות בתחום זה, בהן את פעילות SAP Business One ב-מלם וב-BDO, כולל פרויקטים מובילים בשוק הישראלי והבינלאומי.

בשנים האחרונות ניהלה את התחום העסקי-טכנולוגי בחטיבת ה-SAP הגדולה ב-נס, כולל ניהול צוותים טכנולוגיים, יצירת מתודולוגיות למעבר בין מערכות והובלת פרויקטים בעולמות האנטרפרייז. לאלקיים, נשואה ואם לארבעה, תואר EMBA מאוניברסיטת בר אילן שאותו סיימה בהצטיינות.

נטקלאוד מקבוצת יעל היא הנציגה הרשמית בישראל של מערכת ה-ERP בענן NetSuite. באוגוסט 2020 נרכשה השליטה בנטקלאוד בידי קבוצת יעל, ונוהלה עד היום בידי איל גרייפנר ו-אמיר עומרי, כמנכ"לים משותפים.

"המציאות הלא פשוטה שבה אנו נמצאים, משפיעה ללא ספק על העסקים בארץ ועל הכסף שזורם לתוך ישראל. זהו בדיוק המקום שבו אנחנו צריכים לפעול חזק, לדאוג ליצירה עסקית חיה וחזקה בארץ ולבסס בה את מעמדן של חברות מוצלחות", מוסרת אלקיים לרגל מינויה. "אני נכנסת לתוך חברה של אנשים עם מומחיות ומקצועיות מהגבוהות שיש, אשר דורגה חמש פעמים כ'מובילת EMEA' מטעם NetSuite ונחשבת היום לשותף העסקי המרכזי שלה בישראל. מטרתי היא לחזק עוד יותר את הקשרים עם הלקוחות, להרחיב את ערוצי המכירה, לפעול להרחבת מנעד הוורטיקלים בכניסה לעבודה מול מגזרים נוספים וחדשים במשק הישראלי ולהביא אליהם את הערך של NetSuite. לצד זה, מתגבשת העבודה על הרחבת הפעילות של יעל-נטקלאוד אל מחוץ לגבולות ישראל".

איל גרייפנר, אשר שימש בעבר כמנכ"ל משותף ומייסד נטקלאוד ישמש מעתה כיו"ר החברה, ואמיר עומרי, אשר שימש גם הוא כמנכ"ל משותף ומייסד ההחברה יכהן מהיום בתפקיד מנהל הפיתוח העסקי בקבוצת יעל.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דוד מאשדוד

    יופי עכשיו אני מקווה שנס יסגרו את אגף הsap

אירועים קרובים