אינטואיט פותחת מעבדת חדשנות בישראל; אלי רטה ינהל אותה

המעבדה תתמקד בפיתוח טכנולוגיות שאף שהסיכוי להתממשותן נמוך יחסית, פוטנציאל ההשפעה שלהן עשוי להיות דרמטי ● הוא מביא עימו ניסיון ניהולי בחברות כמו Answers.com, אוור קראוד, WhoDoYou ו-GE Healthcare

אלי רטה, מנהל מעבדת החדשנות של אינטואיט בישראל.

חברת הפינטק האמריקנית אינטואיט הודיעה היום (ג') כי היא מקימה מעבדת חדשנות טכנולוגית חדשה בישראל, שתתמקד בפיתוח טכנולוגיות עם פוטנציאל להשתלב במוצרי החברה העתידיים. לתפקיד מנהל המעבדה מונה אלי רטה, והוא יעשה זאת מתוך מרכז הפיתוח של החברה בישראל, שמונה כ-500 עובדים. בתפקידו, רטה יתמקד בטכנולוגיות שאף שהסיכוי להתממשותן נמוך יחסית, פוטנציאל ההשפעה שלהן עשוי להיות דרמטי (מה שקרוי Moonshots).

רטה, בן 46, נשוי ואב לארבעה, מביא עמו ניסיון ניהולי עשיר משלל תפקידים בתחום הפיתוח, בחברות בהן Answers.com, אוור קראוד, WhoDoYou ו-GE Healthcare. בנוסף, הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת בר אילן. צוותו החדש באינטואיט יכלול מפתחים, מהנדסי מוצר וחוקרים, בעלי רקע בחברות סטארט-אפ וניסיון בפיתוח מוצרים חדשים, בעיקר בתחומי ה-GenAI ואבטחת המידע המתקדמת.

רטה אמר כי "ניהול מעבדת החדשנות הטכנולוגית החדשה של אינטואיט בישראל הוא אתגר מרתק, ואעבוד עם צוות מוכשר כדי לחקור ולפתח טכנולוגיות שיכולות לשנות את פני התעשייה ולהביא ערך משמעותי ללקוחות ברחבי העולם".

"אינטואיט מזהה באקו-סיסטם בישראל את הפוטנציאל שעשוי להזניק את מוצרי החברה בעשור הבא", ציינה רחלי אבנר, הארכיטקטית הראשית של החברה בארץ. "אינטואיט כבר הקימה מעבדה כזו במטה החברה בארצות הברית, ועכשיו זו ההזדמנות שלנו, בישראל, להצטרף למיזם הזה. אני בטוחה שרטה יוביל, עם הניסיון והמקצועיות שלו, את המעבדה החדשה להישגים משמעותיים".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אביב

    היינו 500 אבל פיטרו 10% בגל האחרון וירדנו ל-450.

    1. ביטון

      רק תיקון קטן, באינטואיט פוטרו רק כ 20 עובדים שזה פחות מחמישה אחוז.

  2. אביב

    רק תיקון, מספר העובדים אכן היה 500 אבל אז ירד ל-450 בגלל גל הפיטורים.

אירועים קרובים