האקרים מנסים למכור "נתונים פנימיים של AMD" ברשת האפלה

שתי קבוצות האקרים פרסמו באתר המכירות BreachForums וטענו שהצליחו לפרוץ לשרתי התקשורת הפנימיים של AMD ולגנוב נתונים, לכאורה, ואותם הציעו למכירה ● על פניו, הפריצות בוצעו במקביל ופורסמו באקראי יחד

האם נתוניה באמת נגנבו? AMD.

שתי קבוצות של האקרים פרסמו ברשת האפלה, באתר מכירות אשר מוכר בשם BreachForums, כי הצליחו לפרוץ לשרתי התקשורת הפנימיים של AMD ולגנוב משם, לכאורה, נתונים אותם הן מציעות למכירה. מה שמפתיע הוא שמדובר בשתי פריצות, על פניו, שבוצעו במקביל ופורסמו יחד.

בפוסט מבטיחים ההאקרים מהקבוצות המכונות IntelBroker ו-EnergyWeaponUser, כי מדובר בנתונים משילוב של מקורות, כולל, לפי הדיווחים, אישורי משתמשים, מספרי של תרחישים שטופלו, כולל תיאורים מלאים, וכן החלטות פנימיות של החברה. ההאקרים אף סיפקו דגימות של הנתונים שבידם.

מעניין לציין כי נראה ש-IntelBroker אף השתלטו על חשבון האדמין של BreachForums כחלק מפעולתם ברשת האפלה.

פריצה שנייה גדולה ל-AMD?

בנוסף טוענים האנשים שעומדים מאחורי IntelBroker כי מדובר בפריצה חדשה ולא בפריצה מיוני, בה נטען כי נגנב קוד מקור של AMD. כך שמדובר, על פניו ואם להאמין להאקרים, בפריצה שנייה גדולה ל-AMD תוך זמן קצר בלבד.

הקבוצה טענה בשנתיים האחרונות למספר חדירות ומכירות נתונים בפרופיל גבוה, כולל מהיורופול, הפנטגון, משרד ההגנה של קוריאה, צבא ארצות הברית וגם מהום דיפו.

נכון למועד כתיבת שורות אלו, אין עדיין תגובה רשמית של AMD לגבי גניבת הנתונים ממנה, לכאורה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים