מספר המיליונרים הקריפטוגרפיים בעולם זינק השנה ב-95%

כך לפי דו"ח עשירי הקריפטו ל-2024 שפרסמה הנלי אנד פרטנרס, שמצא גם כי יותר ממחצית מהם מחזיקים בביטקוין

כר פורה להונאות. מטבעות קריפטו.

שנת 2024 מסתמנת כשנה טובה מאוד למי שבוחרים להשקיע בנכסים קריפטוגרפיים, בייחוד בביטקוין: לפי דו"ח "Crypto Wealth Report 2024" שפורסם על ידי הנלי אנד פרטנרס (Henley & Partners), מספר האנשים ברחבי העולם המחזיקים בנכסים קריפטוגרפיים של יותר ממיליון דולר זינק ב-95% בהשוואה לשנה שעברה והגיע ל-172,300, ומתוכם – מספר המיליונרים המחזיקים בביטקוין זינק ב-111%, ל-85,400.

לפי הדו"ח, שווי השוק הכולל של הנכסים הקריפטוגרפים הגיע כבר ל-2.3 טריליון דולר, עלייה של 89% בהשוואה ל-1.2 טריליון דולר בשנה שעברה. גם בדרגים הגבוהים של מחזיקי הנכסים הקריפטוגרפיים חלה התרחבות דרמטית: מספר הסנטי-מיליונרים בתחום (אלה עם אחזקות קריפטוגרפיות של 100 מיליון דולר או יותר) עלה ב-79% ל-325, ואפילו הקבוצה הנדירה של מיליארדרים קריפטוגרפים רשמה עלייה של 27%, וכעת יש 28 כאלה ברחבי העולם.

לדברי דומיניק וולק, ראש קבוצת לקוחות פרטיים בהנלי אנד פרטנרס, הצמיחה המהירה ניזונה מההשתלבות המהירה של קרנות סל קריפטוגרפים בשווקים הפיננסיים הגדולים, מה שהוביל להון מוסדי משמעותי. "נוף המטבעות הקריפטוגרפים של 2024 מזכיר רק מעט את השנים הקודמות. עלייתו של שער הביטקוין ליותר מ-73,000 דולר במרץ קבעה שיא חדש בכל הזמנים, בעוד שהאישור המיוחל של קרנות סל ביטקוין ואיתריום בארצות הברית שחרר שטף של הון מוסדי. כעת נבנית ציפייה לקרנות סל פוטנציאליות של סולאנה, שיצטרפו לחגיגה בוול סטריט. אבני הדרך הללו זרעו עידן חדש של אימוץ קריפטוגרפי, שבו נכסים דיגיטליים מוצלבים יותר ויותר עם תהליכים פיננסים מסורתיים וניידות גלובלית".

הנלי אנד פרטנרס פרסמה גם את מדד אימוץ הקריפטו השנתי – כלי שמעריך תוכניות של הגירת השקעות מבעד לעדשת משקיע הקריפטו, תוך התחשבות בגורמים כגון אימוץ ציבורי, תשתיות, חדשנות וטכנולוגיה, סביבה רגולטורית, גורמים כלכליים וידידותיות למס. בשנת 2024 חלה עלייה ניכרת בלקוחות עשירים בקריפטו שמחפשים אפשרויות מגורים ואזרחות חלופיות, ולפי מדד האימוץ, סינגפור מסתמנת כמרכז הקריפטו המוביל, על רקע הצטיינותה בתחומים כגון חדשנות טכנולוגית, מסגרת רגולטורית ופיתוח תשתיות. אחריה נמצאת הונג קונג, המאופיינת ביסודות הכלכליים החזקים שלה ובמדיניות המס הידידותית למשקיעים. איחוד האמירויות נמצאת במקום השלישי, והיא מציעה יתרונות מס משמעותיים וכלכלה דיגיטלית המתרחבת במהירות. יש לציין, כי אף אחת משלוש המדינות הללו אינה מטילה מס רווחי הון, עובדה המהווה יתרון משמעותי, במיוחד עבור משקיעי קריפטו ואנשים בעלי הון גדול.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים