איך צפוי העדכון הבא של Windows 11 לקדם את מעבדי AMD?

בקרוב גיימרים ישחקו טוב יותר עם מעבדי AMD משום שעדכון 24H2 הקרוב למערכת ההפעלה של מיקרוסופט עתיד לשפר את ביצועי המעבדים החדשים מסדרת Ryzen 9000, ואף את ביצועי מעבדי Ryzen הישנים יותר

עדכון Windows 11 ייעל את מעבדיה לצורכי גיימינג. AMD.

רשימת המצפים והמחכים לעדכון הגדול הבא של Windows 11, עדכון 24H2 שאמור להיות מושק בתחילת אוקטובר, מכילה גם את AMD, יצרנית מעבדי ה-x86. לפי הדיווחים, לאחר העדכון הזה מחשבים המצוידים במעבדים של AMD אמורים להריץ משחקים עם שיפור מהירות של 10% ואפילו קצת יותר.

בדיקות שבוצעו לאחרונה עם גרסאות בטא מעודכנות של Windows 11 – גרסאות כמעט סופיות של העדכון הגדול הקרוב – מראים שיפור של כ-10% בעת הרצת משחקים כבדים ברזולוציית 1080p, כשהקו המשווה הוא גרסת 23H2 של מערכת ההפעלה מבית מיקרוסופט.

העדכון הזה ישפר אפילו קצת יותר את הביצועים עבור מעבדיה החדשים של החברה מסדרת Ryzen 9000, שמבוססים על ארכיטקטורת Zen 5, ולפי הדיווחים מדובר ב-11% וקצת יותר, בתלות במשחק ובמעבד עצמו.

ל-AMD זה מאוד חשוב לאור הביקורות הראשונות על מעבדי ה-Zen 5 הראשונים עבור מחשבים שולחניים, שלא ממה הרשימו את המבקרים. עם זאת, מכיוון שהעדכון הזה משפר גם את מעבדי ה-Zen 4 הקודמים, לא בטוח שיהיה שינוי גדול בתמונת ההשוואה.

כך או כך, לאחר ש-מיקרוסופט הוציאה גרסה שמותאמת למעבדי ה-ARM של קוואלקום, כעת היא מעדכנת את מערכת ההפעלה שלה, כדי שגיימרים ישחקו טוב יותר עם מעבדי AMD. האם בסוף תהיה גרסה לכל חברה בפני עצמה?

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים