יניב גרטי, לשעבר מנכ"ל אינטל ישראל, מונה לדירקטור בשטראוס

גרטי, שהיה גם סגן נשיא באינטל העולמית, יכהן בדירקטוריון חברת המזון לצד עופרה שטראוס, גליה מאור, דורית סלינגר ועוד ● הוא פרש מאינטל בינואר 2023, לאחר שש שנים בתפקיד מנכ"ל החברה בישראל

יניב גרטי, לשעבר מנכ"ל אינטל ישראל וכיום חבר בדירקטוריון שטראוס.

יניב גרטי, לשעבר מנכ"ל אינטל ישראל וסגן נשיא בחברה העולמית, הצטרף לדירקטוריון שטראוס – כך החברה הודיעה אתמול (ד') לבורסה. הוא יכהן בדירקטוריון החברה, בין היתר, לצד עופרה שטראוס, היו"רית, גליה מאור, לשעבר מנכ"לית בנק לאומי, ודורית סלינגר, לשעבר הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, ומי שהייתה דירקטורית בחילן.

גרטי פרש מאינטל בינואר אשתקד והוחלף על ידי שניים: קרין אייבשיץ סגל, מנכ"לית מרכזי הפיתוח של החברה בארץ, ודניאל בן עטר, מנכ"ל משותף של מפעלי הייצור שלה בעולם. הם מכהנים כמנכ"לים משותפים של אינטל ישראל לצד תפקידיהם הקודמים.

ביוני 2023 הוחלף גרטי בתפקיד יו"ר לשכת המסחר ישראל-אמריקה על ידי אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל. עם זאת, הוא עדיין משמש כחבר בדירקטוריון הלשכה, וכן בדירקטוריונים של נובה והמרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח).

גרטי הצטרף לאינטל ב-2004, לאחר שזו רכשה את אנוורה, שפיתחה ערכות שבבים לתקשורת אלחוטית, ושהוא היה המנכ"ל שלה בשנתיים שלפני הרכישה. ב-2011 הוא מונה למנהל קבוצת התקשורת האלחוטית והחיבורית באינטל וב-2014 – לסגן נשיא בחברה. בינואר 2017 גרטי החליף את מקסין פסברג כמנכ"ל אינטל ישראל. בסמוך לאחר תחילת הכהונה שלו, במרץ 2017, רכשה אינטל את מובילאיי הישראלית באקזיט ענק, של 15.3 מיליארד דולר. חברות ישראליות ידועות נוספות שאינטל רכשה בתקופתו הן הבאנה לאבס, מוביט וטאואר סמיקונדקטור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים