אישום נגד צעיר: הפיץ פורנו-פדופיליה ברשת

פרקליטות המדינה האשימה את פרנסואה מזרחי (25) מת"א שניהל קבוצות טלגרם בהן הפיץ תמונות וסרטונים מיניים של 24 נשים צעירות ישראליות - שיותר ממחציתן קטינות - ללא ידיעתן או הסכמתן, ובתמורה לתשלום

כתב אישום נגד צעיר שיתף ומכר צפייה בפורנו ובפדופיליה בטלגרם.

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש היום (ה') כתב אישום נגד פרנסואה מזרחי, תושב העיר בן 25, על שניהל קבוצות בטלגרם בהן הופצו תמונות וסרטונים מיניים של צעירות ישראליות, יותר ממחציתן קטינות, בלא ידיעתן או הסכמתן, ותמורת תשלום. מזרחי נאשם בעבירות של הטרדה מינית והתנכלות, פגיעה בפרטיות, החזקה וצריכה של חומר תועבה ובו דמות של קטין, ופרסום שירותי זנות.

את כתב האישום הגישו עורכות הדין ענבל קליין ויעל בן-שמחון ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה. "מזרחי הקים וניהל 16 קבוצות ייעודיות ב-טלגרם, בהן נהג להפיץ ולהחזיק תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני, בין היתר בעת ביצוע אקטים מיניים, של צעירות וקטינות ישראליות, בלא ידיעתן וללא הסכמתן", נכתב. "בקבוצות היו חברים כ-2,100 משתמשי טלגרם… הופצו בהן התמונות והסרטונים המיניים של הצעירות והקטינות הישראליות, לצד תמונות וסרטונים מיניים של צעירות נוספות, לא מזוהות, חלקן דתיות וחרדיות".

התכנים המיניים שהפיץ מזרחי, כללו לרוב, את שם המשתמש של הצעירות והקטינות הישראליות ברשתות החברתיות, כך שהיה ניתן לזהותן, לאתרן שם, ולפנות אליהן באופן אישי.

לצד קבוצה ראשית בלא תשלום ששמה "אוביטו מלך הקבוצות", היו עוד קבוצות סגורות בתשלום, שמזרחי גבה לגביהן דמי כניסה בסכומים שבין 200 ל-500 שקל למשתמש. הקבוצות "אוביטו מגות", "כלביטו", "פ אוביטו", "אוביטו", "הקייטנה של אוביטו", "אובילד" ו"הפרימיום אוביטו הכל מהכל" הכילו תכנים של פורנו קטינים; ואילו קבוצת "אוביטו הדתי חרדי", למשל, הכילה תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני, בהם נראו דתיות וחרדיות.

קבוצות טלגרם שבחלקם סרטונים של ילדים באקטים מיניים

בפרקליטות ציינו כי "מזרחי שיווק את הקבוצות שיצר וניהל כאקסקלוסיביות, המכילות תכנים מיניים שלא הופצו קודם לכן ברבים, ובפרט תכנים מיניים של ישראליות, דתיות וחרדיות, וקטינות". בחלק מהסרטים נצפו ילדים וילדות בגילאי 3-8 מבצעים אקטים מיניים, כולל מעשי סדום ומין אוראלי.

באחת הקבוצות הסגורות כתב מזרחי: "ברוכים הבאים לקבוצה של אוביטו, כאן תוכלו למצוא את כל התכנים הכי חמים, תוכן ישראלי מטורף ובלעדי שמתעדכן מדי יום".

בחלק מהתכנים מזרחי תועד במצבים מיניים עם חלק מהצעירות. הוא אף החזיק וצרך אלפי תכנים פדופיליים, בהם נראים קטינים וקטינות בעירום מלא או חלקי, מקיימים יחסי מין בינם לבין עצמם, או עם בגירים.

עוד מואשם מזרחי כי בחודש מאי השנה פרסם בשתי קבוצות טלגרם מודעות למתן שירותי זנות.

"מזרחי הפיץ לכל הפחות כ-4,000 תמונות וסרטונים המכילים תוכן מיני של מאות קטינות וצעירות, בין היתר ישראליות, שיש בהם כדי להשפיל או לבזות את הצעירות והקטינות – בלא הסכמתן או ידיעתן. עוד הוא הפיץ בקבוצה סרטונים בהם הוא נראה מבצע אקטים מיניים עם נשים שונות", נטען.

במהלך חקירת הפרשה על ידי מחלק פשיעה מקוונת של מחוז תל-אביב במשטרה, הנפגעות תיארו כי בשל הפצת התכנים נגרמו להן נזקים כבדים, ביניהם – הטרדות בלתי פוסקות בעלות אופי מיני ברשתות החברתיות, מצוקה נפשית המתבטאת בפחדים וחרדות, וקשיים חברתיים. חלקן אף נאלצו לעבור מבית הספר בו למדו, להתחיל טיפול פסיכולוגי או תרופתי, וסבלו מקשיי אכילה ושינה. לחלק מהנפגעות נודע בראשונה על הפצת התכנים מהמשטרה.

במקביל לכתב האישום, הגישה מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה בקשה למעצרו של מזרחי עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים