וואן הקימה מערכת שירות לרוכשי דירות בקבוצת דמרי
אפליקציית "דמרי דיירים" מעניקה לרוכשי הדירות של דמרי גישה סביב השעון לניהול כל המידע ולביצוע שינויים - מרגע רכישת הדירה ולאורך תקופת הבנייה ושירות הבדק
וואן דיגיטל (ONE Digital) מקבוצת וואן טכנולוגיות הקימה מערכת שירות אישי לרוכשי דירות בקבוצת דמרי. הפרויקט ארך ארבעה חודשים והסתיים באחרונה, ועלותו נאמדת במאות אלפי שקלים.
במסגרת הפרויקט, חטיבת הדיגיטל והחדשנות של וואן פיתחה והקימה אפליקציית מובייל ואזור שירות אישי באתר חברת הנדל"ן י.ח דמרי. האפליקציה, "דמרי דיירים", פותחה בסביבת ענן Azure של מיקרוסופט, ומעניקה לרוכשי הדירות של דמרי גישה סביב השעון לניהול כל המידע ולביצוע שינויים – מרגע רכישת הדירה ולאורך תקופת הבנייה ושירות הבדק.
האפליקציה מאפשרת ללקוחות דמרי לגשת בכל רגע ומכל מקום לחוזה המכר ולניירת רלוונטית הקשורה ברכישה, לעקוב אחר התקדמות הפרויקט, לפתוח בקשות לשינויים, לבצע בחירת חומרים, לנהל את המפגשים עם נציגי החברה, לאשר שינויים ותוספות, לצפות ולעדכן מידע פיננסי, לקבל טיפים ומידע בנושאים שונים, כמו עיצוב ומשכנתאות – וגם להכיר את השכנים. האפליקציה זמינה באנדרואיד וב-iOS.
לדברי חזי דמרי, סמנכ"ל חטיבת המגורים ב-י.ח דמרי: "מדי שנה אנו מוסרים מאות יחידות דיור חדשות ומנהלים עוד אלפי דירות בשלבים שונים. אנו רואים בשירות הלקוחות ערך עליון ומשקיעים לאורך השנים בשיפור התהליך. כיום, הלקוחות מצפים למידע זמין ומהיר ולתגובה מהירה, כמו גם ליחס אישי. לכן יצרנו ערוץ דיגיטלי, נגיש ונוח לשימוש, המשפר את השירות ללקוחותינו".
רן רייכברג, CTO קבוצת וואן טכנולוגיות: "הטרנספורמציה הדיגיטלית מגיעה לכל ענפי המשק, ו-י.ח דמרי מובילה אותה בענף הבנייה, שעד באחרונה נחשב אולי לשמרן או מיושן. מעבר לקבלת מידע עדכני וניהול פיננסי של תהליך רכישת הדירה, הפלטפורמה הדיגיטלית שפיתחנו מאפשרת ללקוחות דמרי לשוטט בדירה שרכשו עוד בטרם נבנתה, לעצב ולהתאים אותה לצרכיהם, לרהט אותה ואפילו להכיר את השכנים החדשים – הרבה לפני קבלת המפתח. לא רחוק היום שבו דירות למגורים יימכרו באינטרנט, בלא שהלקוח יגיע למשרד המכירות. חברות בנייה שיידעו להשתמש נכון בערוצים הדיגיטליים – ימכרו יותר דירות, ובמקביל – יפחיתו את עלויות הבנייה, האחריות והתחזוקה בפרויקטים שלהן".
תגובות
(0)