שורת חברות היי-טק מצטרפות להשבתת המשק בקריאה לעסקת חטופים

מטה ההיי-טק: "לא ננוח ולא נשקוט עד שאחיותינו ואחינו ישובו משבי מרצחי החמאס; ממשלת ישראל חייבת את זה למשפחות ולכל עם ישראל"

השלט של מחאת עובדי ההיי-טק בהפגנה הערב (א') בדרך בגין בתל אביב.

שורת חברות היי-טק ישבתו מחר (ב') בקריאה לביצוע עסקה לשחרור החטופים ויצטרפו להשבתת המשק, שעליה הודיע יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד.

בין החברות השובתות: Wix, Fiverr, האניבוק, פלייטיקה, ריסקיפייד, אפספלייר, Monday, Trax, AI21, אוגורי, סימפלי, מינט מדיה, Forter, Redis, Lemonade, Simply, רמפי, Agora, Tyto Care, PIXELOT, פאפאיה גלובאל, CHEQ, Unity, Rise, Reason, Hibob, DriveNets, ScyllaDB, ארגון סטארטאפ ניישן סנטרל, Recma Bio, Moovit ועוד. אליהן הצטרפו גם הקרנות המובילות בישראל : קומרה קפיטל, NFX, קרן דיסראפטיב , F2, PSG, בסמר, פינגו ועוד.

ההפגנה הערב (א') בדרך בגין בתל אביב.

ההפגנה הערב (א') בדרך בגין בתל אביב. צילום: ניר הירשמן

ממטה ההיי-טק נמסר: "לא ננוח ולא נשקוט עד שאחיותינו ואחינו ישובו משבי מרצחי החמאס. ממשלת ישראל חייבת את זה למשפחות ולכל עם ישראל וצריכה לקדם במהירות עסקה להחזרת כל החטופים הביתה – זה מה שחשוב ברגע הזה. יש לנו צבא חזק, ונוכל בכל עת לחזור לציר פילדלפי, לרפיח, חאן יונס או כל מקום שנרצה. המשפחות והחברה הישראלית לא יוותרו עליהם ועליהן לעולם. אין למדינת ישראל צידוק מוסרי וערכי ללא חזרתם".

אבוקה בנתיבי איילון, הערב (א').

אבוקה בנתיבי איילון, הערב (א'). צילום: מחאת עובדי ההיי-טק

התארגנות אחרות, של מחאת עובדי ההיי-טק, קוראת לראשי החברות להצטרף לשביתה במשק מחר, והניפה בהפגנה בתל אביב שלטי ענק עם הכתובת: "עם מגויס, ממשלה מפקירה".

"ממשלת נתניהו את בן גביר מפשיטה את ישראל מערכיה ושמה את הפוליטיקה לפני הצלת חיים. עמידה לצד משפחות החטופים – זו חובתנו המוסרית! חייבים לעצור את ההפקרה", אמרו במחאת עובדי ההיי-טק.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איש אחד

    כיצד השבתת מחאה של המשק הישראלי תועיל לחטופים שנמצאים בידי מחבלי החמאס ברצועת עזה?

אירועים קרובים