"הטכנולוגיה והמוחות היצירתיים בארץ יסייעו לנצח בקרב על התודעה"

"כדי להגדיל את הלגיטימציה של ישראל יש לפעול במישור ההסברתי-תודעתי, ולהיעזר בכל כלי טכנולוגי שיקדם את המלחמה על ההשפעה", אמרה עו''ד ניצנה דרשן-לייטנר, נשיאת ארגון שורת הדין

עו''ד ניצנה דרשן-לייטנר, נשיאת ארגון שורת הדין.

"לצד הפעילות בשדה המשפטי ברחבי העולם, יש להגביר את הלגיטימציה לצה"ל ולישראל בחו"ל – על ידי פעילות במישור ההסברתי-תודעתי. קיים קושי להתמודד מול מאות מיליוני פרו-פלסטיניים, פרו-חמאס ופרו-אסלאם, שפעילים ברשת. צריך לבחון דרכים לנצל את המוחות היצירתיים בישראל, את המשאבים והכוחות, את הטכנולוגיות המתקדמות של אומת הסטארט-אפ – ולמצוא כלים טכנולוגיים שיסייעו לנו לנצח בקרב על התודעה", כך אמרה עו"ד ניצנה דרשן-לייטנר, נשיאת ארגון שורת הדין.

עו"ד דרשן-לייטנר הנחתה וובינר בנושא, שנערך אתמול (א'), ביוזמת אנשים ומחשבים, לקראת כנס עמותת בוגרי ממר"ם לדורותיהם. ארגון שורת הדין יערוך, כחלק מהכנס, האקתון בנושא, תחת השם Fight for Israel (הילחמו למען ישראל).

"ארגון שורת הדין נוסד לפני שני עשורים, במטרה להילחם בטרור בזירה המשפטית. תבענו את החמאס, את הרשות הפלסטינית, את איראן ואת סוריה, על מנת להביא להפסקת מימון הטרור", אמרה עו"ד דרשן-לייטנר. לדבריה, "שנתיים לאחר הקמת הארגון, פנו אלינו אנשי צלצל – יחידה במוסד שמטרתה להילחם במימון הטרור, והתחלנו לפעול ביחד. מאז אנחנו מייצגים אלפי נפגעי טרור בתביעותיהם מול בנקים, מדינות, בית הדין הבינלאומי בהאג וארגוני מדיה חברתית, על שהם מסייעים לטרור. נחלנו ניצחונות רבים וגדולים, זכינו בפיצויים בהיקף של מיליארדי דולרים".

היא אמרה כי "מאז ה-7 באוקטובר תבענו את החמאס, אגודות צדקה ואת הצלב האדום, וכן את אונר"א, על שהייתה שותפה לטבח הנורא. תבענו גם את אוניברסיטת הארווארד ועוד שורה ארוכה של מוסדות וגופים – בשם קורבנות הטבח".

לדברי עו"ד דרשן-לייטנר, "כדי להגדיל את הלגיטימציה של ישראל בעולם בכלל ובמדיה החברתית בפרט יש לפעול במישור ההסברתי-תודעתי, ולהסתייע בכל אמצעי טכנולוגי שיקדם את המלחמה על ההשפעה".

האקתון לטובת הקרב על התודעה ברשת

ביום ה', ה-26 בספטמבר, ייערך בגני התערוכה בתל אביב הכנס השנתי של בוגרי ובוגרות ממר"ם, לציון מלאת 65 להקמת היחידה, ועם הצדעה לאנשי ונשות המילואים של היחידה. במסגרת הכנס, שכאמור מופק על ידי אנשים ומחשבים, ייערך מסלול ייחודי, Fight for Israel Hackathon. במסלול זה יציעו המתמודדים יוזמות למאבק בקרב על התודעה ברשת. עשרת המדורגים הראשונים ייבחנו באופן פרונטלי במהלך הכנס מול חברי ועדת השיפוט, שבראשה עומד תא"ל (מיל') עומר דגן, לשעבר מפקד יחידת לוט"ם שבאגף התקשוב וההגנה בסייבר.

עוד השתתפו בוובינר: תא"ל (מיל') דגן, סא"ל (מיל') שרית זהבי, מנהלת מכון המחקר אלמה, והאקטיביסט חנניה נפתלי. דיווחים נוספים על הוובינר – בהמשך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים