איזו חברת היי-טק היא המעסיק הגדול ביותר בשדרות?

התשובה: אמדוקס - לפחות לפי רונן לבקוביץ', נשיא חטיבת השירותים הטכנולוגיים בחברה ● כמה עובדים היא מעסיקה בארץ, וכמה מתוכם בפריפריה?

רונן לבקוביץ', נשיא חטיבת השירותים הטכנולוגיים באמדוקס.

מסתבר שיש מחלוקת בשאלה איזו חברה היא המעסיק הגדול ביותר בשדרות: "פגשתי את ראש העירייה, אלון דוידי, ואמרתי לו שאמדוקס היא המעסיקה הגדולה בעיר. הוא אמר לי: 'לא נכון – העירייה היא המעסיקה הכי גדולה בעיר, יש בה 600 עובדים'. השבתי לו: 'אמדוקס מעסיקה 700 עובדים בשדרות'", כך אמר רונן לבקוביץ', נשיא חטיבת השירותים הטכנולוגיים בחברה, עיקרם עובדים בעוטף עזה ובכלל בדרום. 700 עובדי החברה בשדרות הם חלק מ-29 אלף עובדיה בעולם, שכ-4,000 מתוכם נמצאים בישראל. מעל 1,000 מעובדי אמדוקס מועסקים בפריפריה.

לבקוביץ' דיבר בפתח מפגש שערכו חברי C3, פורום המנמ"רים והמנכ"לים מבית אנשים ומחשבים, ופורום המנמ"רים בממשלה e-Gov. מפגש הפורומים התארח היום (ה') בקמפוס אמדוקס ברעננה. פתח את האירוע פלי הנמר, נשיא ויזם הקבוצה, והנחה אותו יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים.

המקום השני שבו אמדוקס פועלת בפריפריה, מבחינת מספר העובדים בו, הוא בנצרת. לבקוביץ' ציין שהפעילות בעיר הצפונית נפתחה בשנת 2013. "במשרד שלנו בנצרת עובדים כ-300 אנשי ומנהלי פיתוח – ערבים, יהודים ודרוזים", אמר.

הוא הוסיף כי "עם פרוץ המלחמה בחמאס, התחלנו לחשוב על הקמת פארק היי-טק בנגב המערבי, שיועסקו בו אלפי עובדים. לשם כך חברנו לגופים בתעשייה ובאקדמיה, ויצאנו בקול קורא להקמת קמפוס, שיהווה מקום של תעסוקה וגם לימודים".

"ה-IT בעולם הטלקום – מאוד מורכב"

אמדוקס, שהוקמה ב-1982, מפתחת תוכנות ושירותים למערכות חיוב לקוחות (בילינג) ו-CRM. היא החלה כמיזם של דפי זהב בתחומי המחשוב ועברה במהלך השנים להתמקד בעולם הטלקום, והיא מספקת שירותים לרבות מחברות הטלפון בחו"ל ובישראל. "אנחנו כל הזמן מביטים קדימה וחושבים מהו הדבר הגדול הבא", ציין לבקוביץ'. "בשל שורה של רכישות, הרחבנו את היצע המוצרים והשירותים שלנו: לצד מערכות הליבה בעולמות הטלקום וחוויית הלקוח נכנסנו לתחומי פעילות נוספים ורכשנו עוד יכולות".

"ה-IT בעולם הטלקום הוא מאוד מורכב", אמר, "ויש ללקוח ארגוני ממוצע בתחום מאות מערכות. אנחנו יושבים בליבה של ארגוני הטלקום ויודעים לסייע להם לעבור טרנספורמציה דיגיטלית. זהו אתגר לא פשוט כלל: לא רבות הן החברות מתחום זה שמצליחות במשימה. אנחנו יודעים לקחת את חברות הטלקום, ולערוך את השינוי לרוחב הארגון ולאורך כל הדרך – עד להגעה ל-'חוף מבטחים', אל היעד – תוך טיפול בטרנספורמציה הדיגיטלית, בחוויית הלקוח, במערכות הליבה ובהגירת מערכות. רק בדרך זו ניתן להשיג את המטרות האסטרטגיות של הלקוח הארגוני".

"התהליך כולל גם מעבר לענן", הוסיף לבקוביץ'. "העברנו לא מעט ארגוני טלקו לענן, טיפלנו במערכות הישנות שלהם, חידשנו מערכות והטמענו מערכות חדשות – הכול תוך וידוא שכלל המערכות עובדות. המרכיב הסודי ברוטב שלנו הוא במימוש של מודל אחריותיות כולל ומלא".

הוא סיים באומרו כי "אנחנו פעילים בעולם הבינה המלאכותית ובתוכו, בעולם הבינה המלאכותית היוצרת. אנחנו עושים זאת לא רק מול הלקוחות, אלא גם פנימית, אצלנו. כך, Amdocs Cloud Management Platform (ACMP) היא פלטפורמה מבוססת GenAI, שמספקת יכולות אוטומציה, שמסייעות ומאיצות את הפיכת ספקיות השירות – לארגונים פתוחים, זריזים ואוטומטיים יותר. גישת הפלטפורמה לתהליכים המונעים על ידי בינה מלאכותית היא הוליסטית, וכמעט כל משימה שחוזרת על עצמה יכולה להיות אוטומטית. הפלטפורמה מבטלת את הצורך בהתערבות ידנית בתהליכים, מפחיתה למינימום את כמות השגיאות ומספקת נתונים מועשרים בתובנות עסקיות".

המפגש הסתיים בסיור של חברי הפורום בקמפוס החדש של אמדוקס ברעננה.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ניר

    אמדוקס זורקת את העובדים שלה לטובת הודים צעירים , לא בבת אחת כדי שלא ישימו לב , אבל באופן עקבי . אני יודע כי אני אחד מאלה. לא בגלל שחייבים , לא בגלל שצריך , בזמן שהם הכי רווחיים שאפשר. העיקר שההנהלה תקבל את הדיבידנד.

  2. רוני

    חברה לא טובה לעבוד בה וזאת בלשון המעטה

אירועים קרובים