דווקא עכשיו: כמה חברות שמגייסות עשרות ואף מאות עובדים

בתקופה שבה לא מעט חברות היי-טק, כולל גדולות, מפטרות - יש חברות אחרות שמגייסות עובדים, ובמספרים גדולים ● ריכזנו עבורכם כמה מהן

אולי מכאן יצא ראיון העבודה הבא שלכם...?

בתקופה הקשה והמאתגרת שבה אנחנו נמצאים, אנחנו עדים לקשיים של ארגונים רבים, בענפים שונים – כולל בענף ההיי-טק. לצד הסימנים החיוביים, יש בחודשים האחרונים גל של חברות היי-טק שמפטרות עובדים, לרבות בארץ, וזאת בנוסף על המחסור הכרוני בענף בישראל. אלא שמנגד, יש חברות שמגייסות עובדים, דווקא עכשיו: יש כאלה שמעוניינות לאייש מספר בודד של משרות, אבל קיימות גם חברות שמגייסות בימים אלה עשרות ואף מאות עובדים. ריכזנו עבורכם בכתבה זו כמה מהן, כפי שהגיעו לשולחן המערכת. יודגש שהמשרות מנוסחות, מטעמי נוחות, בלשון זכר, אולם מיועדות לכל המינים והמגדרים:

מלם תים
קבוצת שירותי ה-IT הגדולה והוותיקה מגייסת מאות עובדים, ומציעה בימים אלה מעל 700 משרות פתוחות – עקב עליות שהיא רושמת מתחילת השנה בעיקר בתחום הביטחוני, כמו גם בעולמות הסייבר, הענן והדאטה.

בין המשרות המוצעות: מומחי סייבר – תפקיד מפתח כחלק ממערך ההגנה של מדינת ישראל; מהנדס ענן – לתפקיד במטה הטכנולוגי של החברה; אנליסט שיווק דאטה עבור לקוח פיננסי מוביל; ומדען נתונים מנוסה.

למשרות רבות נוספות ולשליחת קורות חיים כנסו לעמוד הקריירה של החברה.

מטריקס
חברת IT נוספת, מהמובילות בישראל, שמחפשת עובדים בימים אלה היא מטריקס. החברה מעסיקה כ-11,200 עובדים ומציעה 800 משרות פנויות.

מטריקס מובילה כמה מהפרויקטים הטכנולוגיים הגדולים והמשמעותיים ביותר במשק הישראלי, ומעוניינת לאייש מגוון גדול של משרות, שמשלבות טכנולוגיות ותחומי תוכן שונים ומגוונים: דיגיטל, דאטה ובינה מלאכותית, סייבר, ענן, תשתיות, הנדסה ועוד.

התפקידים המבוקשים לאיוש: מפתחי תוכנה, אנשי אבטחת מידע, מנהלי פרויקטים, מנתחי מערכות, אנשי תשתיות ותקשורת, מיישמי סאפ, בודקי תוכנה, אנשי ענן, מפתחי אוטומציה, אנשי DevOps, מפתחי RT ועוד.

לעיון במשרות ושליחת קורות חיים לחצו כאן.

SciPlay ישראל
אחת מחברות הגיימינג הבולטות בעולם מגייסת עשרות עובדים: אנשי פיתוח, כולל מרקטינג ומוניטיזציה, ועוד. בחברה ממליצים למועמדים, לפני שהם מגיעים לראיון, להוריד את המשחקים שלה, לשחק בהם ולשתף בחוויית המשחק, כדי ללמוד את דרך החשיבה שלה.

SciPlay מייצרת משחקי סושיאל קזינו, בינגו וקז'ואל, ומעסיקה יותר מ-800 עובדים, מתוכם כ-300 מועסקים בתל אביב, במגוון תחומים: פיתוח, ניהול מוצר, שיווק דיגיטלי, אנליטיקה, מדעי נתונים, ניהול פרויקטים, עיצוב גרפי, בדיקות תוכנה ועוד.

בין המשרות הפתוחות בחברה: User Acquisition Manager, אנליסט בכיר לעולמות ה-Central Analytics ומהנדס תוכנה בכיר.

לעמוד המשרות באתר החברה לחצו כאן.

נטורל אינטליג'נס
עיסוקה של נטורל אינטליג'נס הוא תחום ההשוואות המקוונות, ויש לה פתרון שמחבר בין צרכנים למותגים, שירותים ומוצרים במגוון תעשיות. היא פועלת במעל 80 קטגוריות. החברה, שממוקמת בתל אביב, מגייסת בימים אלה עשרות עובדים, שיצטרפו לכ-500 העובדים שלה. יש לה מגוון משרות פתוחות: תפקידי אנליסטים עסקיים ושיווקיים, Data Operations, ניהול תוכן, אנשי DevOps ועוד.

בין המשרות הפתוחות בחברה: אחת מהן היא מנהל מכירות ופיתוח עסקי – מהמשרות הנחשקות בארגון, שבנטורל אינטליג'נס אומרים שהיא לא דורשת ניסיון טכנולוגי, ומתאימה גם לעורכי דין ורואי חשבון שמעוניינים בהסבת מקצוע. משרות נוספות: מנהל שיווק תוכן, מהנדס DevOps ו-Dataops Coordinator.

למשרות נוספות ולהגשת קורות חיים לחצו כאן.

אלעד מערכות
חברת התוכנה הגדולה, שיש לה מעל 1,300 עובדים בשלושה מוקדים, מגייסת 250 איש.

למרות אחוז גבוה מכוח האדם בחברה שגויס למילואים מאז המלחמה, ואבדה כואבת של עובד מחטיבת ה-CRM בתחילתה, אלעד מערכות מבקשת לחזק את המשק הישראלי בתקופה זו, לקראת מהלך צמיחה משמעותי. לצורך כך, היא מגייסת עובדים בתחומי הפיתוח, בדיקות האיכות, היישום, ניהול הפרויקטים וניתוח המערכות בעולמות הדאטה, הדיגיטל וה-CRM.

בין המשרות הפתוחות: מיישם בינה מלאכותית, עם אופציה לג'וניור, ראש צוות פיתוח CRM, מנהל פרויקטים, מנתח מערכות דיגיטל, מפתח BI ומיישם סיילספורס.

למשרות נוספות ולשליחת קורות חיים לחצו כאן.

פרלל וויירלס ישראל
החברה מגייסת לשורותיה עשרות עובדים, לרבות מפתחים בתחומי התקשורת, התוכנה, הפלטפורמה, הבדיקות ועוד.

מדובר בחברה בת של פרלל וויירלס האמריקנית, שמתמחה בפיתוח טכנולוגיות תקשורת לדור החמישי, לרשתות גישה פתוחות (Open RAN). היא מעסיקה 700 עובדים ברחבי העולם, מתוכם מעל 200 בישראל, בשני מרכזי הפיתוח – בכפר סבא ובעמק הירדן (אזור הכנרת).

דוגמאות למשרות פתוחות בחברה: Sr. Test Engineer – בודק תוכנה בכיר לאתר שלה בכנרת, PHY System Engineer – מהנדס מערכת, מנהל בכיר לניהול צוות פיתוח הדור החמישי ומהנדס מערכות RF 5G.

למידע אודות משרות נוספות ולהגשת קורות חיים לחצו כאן.

נובידאה
חברת האינשורטק, שפיתחה פלטפורמה מונחית נתונים מבוססת ענן לניהול סוכנויות ביטוח, ברוקרים, חברות ביטוח ו-MGAs/MGUs, מגייסת עשרות עובדים למגוון תפקידים בישראל.

בין המשרות המוצעות: מפתחי ומנהלי צוות Fullstack, מיישמי ומנהלי צוות יישום סיילספורס, מנהלי מוצר, מנהלי פרויקטים ומנתחי מערכות. עוד היא מציעה מגוון משרות בעולמות השיווק, ניתוח המערכות והמכירות – בארצות הברית ובלונדון.

לדף המשרות של החברה לחצו כאן.

תגובות

(5)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. באבא

    מה, רק חברות אוטסיטסינג מגייסות? זה בטח לפרויקטים קצובים בזמן ובתנאים לא תנאים...

  2. ליאור

    כתבה מטעה, אין שום משרה לג'וניורים, אפילו לא נותנים הזדמנות בכלל לבוגרי תארים שהם דור העתיד של המדינה...

  3. איליה צוקנברג

    המצב בהייטק הכי גרוע מאז שקיים הייטק. חסרי נסיון אין להם סיכוי למצוא עבודה בכל תחום בהייטק.

    1. מתווך בדימוס

      חברות תיווך של עבדי הייטק. מגייסות צעירים עבור חברות הייטק כעובדי מיקור חוץ. משלמות שכר רעב עם תנאי מינימום, בזמן שגובות הון מאותן חברות.

    2. ל

      שטויות קצת ביטחון ואפשר להשיג הכל תשחקו את המשחק תראו כל האנשים המלירדרים בעולם לא סיימו כיתה א' תלמדו מהם משהו בחיים לכולנו יש נסיונות ותהיות בהכל כולנו מכירים את המשחק ההצגה והשטויות והבלופים בעיקר הישראלים לא מסובך תיהו יצירתים בהצלחה כוכבים

אירועים קרובים