מניית אנבידיה ממשיכה לטפס: אתמול עלתה ביותר מ-8% – ל-117 ד'

ההצלחה נזקפת לטובת המיקוד של החברה בשבבי AI ● מנכ"ל החברה, ג'נסן הואנג: "הביקוש למוצרי החברה הגיע לשיאים חדשים - נשארנו בלי מלאים כי הכל נמכר"

ג'נסן הואנג, מנכ"ל אנבידיה.

המניות של חברת אנבידיה (NVIDIA) ממשיכות לזנק. אתמול (ד') הן עלו ב-8.15%, לשווי של 116.91 דולר למנייה.

מאז סוף אוגוסט 2023, המנייה עלתה בכ-162% אחוזים.

העלייה בשער המנייה אתמול נבעה מפעילות הבינה המלאכותית של החברה. למעשה, במהלך כל השנה האחרונה ההתמקדות של החברה בשבבי AI היוותה את הסיבה העיקרית להצלחת החברה.

ממשיכה לטפס. מניית אנבידיה.

ממשיכה לטפס. מניית אנבידיה. צילום: לכידת מסך מגוגל חיפוש

העלייה של אתמול גם מיוחסת לדבריו של מנכ"ל אנבידיה, ג'נסן הואנג, שאמר: "הביקוש למוצרי החברה הגיע לשיאים חדשים. נשארנו בלי מלאים כי הכל נמכר".

גם בהנהלת החברה הסבירו שהביקוש הרב למניות אנבידיה מבוסס על העובדה שמוצריה תומכים בבינה מלאכותית כיום. זאת ועוד – לטענת מנהלי המכירות של החברה, כל דולר שמושקע במוצרי תשתיות של אנבידיה מחולל הכנסות של כ-5 דולר.

ואולם, למרות שהמניות של אנבידיה זוכות לביקוש רב, מעמדה של החברה נשחק. לפני כחצי שנה זכתה אנבידיה בהגדרה "החברה הטכנולוגית הגדולה ביותר בשוק המניות של ניו יורק", עם שווי שוק של קצת מעל לשלושה טריליון דולר. עם זאת, היום שווי השוק שלה ירד לכ-2.9 טריליון דולר, והיא נותרה מאחור כשאפל, עם שווי שוק של  3.4 טריליון, ומיקרוסופט, עם שווי שוק של 3.144 טריליון דולר, שוות כעת יותר ממנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים