יו-טיוב: הפרסומות מגיעות למסך גם בזמן השהיית סרטון בטלוויזיה

משתמשים החלו לדווח כי בעת השהיית סרטון בפלטפורמת יו-טיוב מופיעות על מסך הטלוויזיה פרסומות

מציפה בפרסומות. יו-טיוב.

נראה שיו-טיוב מאוד עקבית בפיתוח דרכים חדשות "לשכנע" משתמשים להירשם לשירות הפרימיום שלה: החברה מוסיפה פורמט חדש למודעות בטלוויזיה, שמופיעות בעת השהיית סרטון.

בחודש מאי האחרון הודיעה גוגל, שיו-טיוב תפעיל כמה פורמטים חדשים של מודעות בטלוויזיה, כולל פורמט שיציג מודעות על המסך בכל פעם שהסרטון מושהה. לא צוין ציר זמן להפעלת הפורמט, אבל נראה שהחברה החלה להפיץ אותו, לעת עתה בקרב חלק מן המשתמשים, שהחלו לדווח על כך ברדיט וב-X, וכמובן הביעו תסכול. אחד המשתמשים כתב: "יו-טיוב, אין לך כבר מספיק פרסומות???"

המודעה מופיעה בחלק הימני של המסך כאשר הסרטון מושהה, עם אפשרות לסגור אותה. אמנם, המודעות האלו שמופיעות בהשהיה לא באמת קוטעות את חוויית הצפייה כמו מודעות באמצע סרטון או כאלה שמופיעות לפני הסרטון, אבל לפי דיווחים, יו-טיוב גם עובדת על פרסומות ארוכות יותר, שלא ניתן לדלג עליהן, ועל קודי QR של מפרסמים, כך שחוויית הצפייה בתכנים תהיה אפילו מעיקה יותר עם עוד ועוד פרסומות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים