עם הפנים לאירוע אוקטובר של אפל: מחשבי Mac וטאבלטי iPad חדשים

בניוזלטר האחרון שלו חזר מארק גורמן מבלומברג על הערכותיו, כי אפל מתכננת להכריז על מחשבי Mac עם מעבדי ה-M4 הראשונים ועל טאבלטי iPAd חדשים מוזלים באירוע הבא שלה, שיתקיים "בשבועות הקרובים"

בקרוב: מחשבי Mac וטאבלטי iPad חדשים.

אפשר לעשות וי על אירוע ספטמבר של אפל ולהתמקד כעת בשמועות על אירוע אפל הצפוי בחודש הבא, שבו היא צפויה להכריז על מחשבי Mac וטאבלטי iPad חדשים. אם אכן זה יקרה זו תהיה הפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות שבה אפל מקיימת אירוע באוקטובר.

בניוזלטר האחרון שלו חזר מארק גורמן מבלומברג על הערכותיו, כי אפל מתכננת להכריז על מחשבי Mac עם מעבדי ה-M4 הראשונים ועל טאבלטי iPad חדשים מוזלים באירוע הבא שלה שיתקיים "בשבועות הקרובים". לדבריו, ה-MacBook Pro, ה-iMac וה-Mac mini יעודכנו עם סדרת שבבי M4 השנה, ואחריהם, במהלך 2025, גם ה-MacBook Air, ה-Mac Studio וה-Mac Pro. לדבריו, חלק ממחשבי ה-M4 הראשונים כבר נשלחים אל החברה ממפעלי ההרכבה.

לפ גורמן, בקו ה- MacBook Proאפל צפויה להשיק דגמים מעודכנים של 14 ו-16 אינץ' – עם מעבדי M4, M4 Pro ו-M4 Max. בהיבט העיצוב לא צפויים שינויים, וגם לא היו שמועות או הדלפות על מסך OLED או עיצוב דק יותר, שצפויים לא לפני 2026.

עוד בתכנון לפי גורמן – דגם מעודכן של ה-iMac עם מעבד M4, וייתכן ששלושת האביזרים של החברה – המקלדת, העבבר ומשטח העקיבה יזכו לשקע טעינה USB-C שיחליף את ה- Lightning.

גורמן צופה שה-Mac mini יעודכן עם שבבי M4 ו-M4 Pro, ובעבר הוא גם ציין, שהמחשב השולחני יעוצב מחדש כך שיהפוך לקטן כמעט כמו ה-Apple TV. ככל הנראה, ל-Mac mini החדש יהיו חסרות יציאות USB-A.

לפי גורמן, באירוע ייחשף iPad mini מהדור השביעי, ולפי השמועות הוא יכלול מעבד מהיר יותר, מצלמות קדמיות ואחוריות משודרגות, תמיכה ב-Wi-Fi 6E ו-Bluetooth 5.3 ואפשרויות צבע חדשות. בהקשר זה, עוד מקור די אמין שמחזק את ההערכה לגבי מכשיר המיני הוא האנליסט מינג-צ'י קואו, שאמר בעבר שה-iPad mini הבא ייכנס לייצור המוני במחצית השנייה של 2024.

אחרון חביב, לדברי גורמן, אפל צפויה להציג iPad חדש מוזל ברמה נמוכה יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים