נשים ומחשבים: חנה גזולי, פרלל וויירלס

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: חנה גזולי, מנהלת השיווק של חברת פרלל וויירלס

חנה גזולי, מנהלת שיווק בחברת פרלל וויירלס.

שם ותפקיד: חנה גזולי, מנהלת שיווק בחברת פרלל וויירלס (Parallel Wireless).

שירות צבאי והשכלה: עליתי לישראל מקנדה בגיל 25, כך שלא הייתה לי אפשרות לשרת בצבא, למרות זאת בחרתי להתנדב במד"א, בזמן האינתיפאדה השנייה. יש לי תואר ראשון במדעים מ-אוניברסיטת יורק ותואר שני בבריאות הציבור מהאוניברסיטה העברית.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? טכנולוגיה היא תחום שמתפתח ללא הרף ודוחף את גבולות החדשנות. מה שמשך אותי לתחום הזה, ובמיוחד לתחום השיווק, היא ההזדמנות לעבוד בחברה המפתחת פתרונות חדשניים ולהביא אותם לידי ביטוי לקהל רחב יותר. הקצב המהיר של השינויים הופך את העבודה למרתקת, כשאנו עוסקים בהתפתחויות חדשות ומתקדמות שיש להן פוטנציאל לחולל מהפכה בתעשיות ולשפר את חיינו.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? אני מאמינה שאנו עושים התקדמות משמעותית לעבר שוויון מגדרי רחב יותר. גיוון והכלה הופכים לנושאים שמקבלים הכרה גוברת בתעשיית ההיי-טק, ורבות מהחברות מאמצות את הערכים הללו. זה סייע להניע שינוי אמיתי. עם זאת, הייתי שמחה לראות יותר נשים בעמדות ניהוליות בכירות במחלקות מגוונות יותר, ולא רק בתחום משאבי האנוש.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? בתחילת הקריירה שלי, כשהייתי מנהלת מרקום צעירה בחברת היי-טק, הייתה משרה שהתעניינתי בה מאוד, אך היא כללה נסיעות לחו"ל. כשפניתי למנכ"ל להביע עניין בתפקיד, הוא אמר לי שזה לא מתאים עבורי, כי אני אמא לילדים קטנים, ושיהיה עדיף אם לא אעסוק בתפקידים שדורשים נסיעות. למרות שאני מאמינה שהוא התכוון לטוב, והוא הגיע ממקום מיושן, זה בהחלט היווה מכשול לקידום הקריירה שלי באותו זמן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים