עלייה בקליק: אפליקציה חדשה לעולים חדשים

אפליקציית My Aliyah מרכזת את כל המידע הדרוש לעולה החדש ומאפשרת ביצוע פעולות מרכזיות ● זמינה בשש שפות

אפליקציית My Alya.

משרד העלייה והקליטה, בשותפות עם מערך הדיגיטל הלאומי משיק את אפליקציית My Aliyah – אפליקציה למען העולים החדשים, המרכזת את כל המידע הדרוש לעולה החדש ומאפשרת ביצוע פעולות מרכזיות. האפליקציה זמינה בחנויות אפל סטור וגוגל פליי בשש שפות – עברית, אנגלית, רוסית, ספרדית, צרפתית ואמהרית.

אפליקציית My Aliyah מאפשרת גישה ידידותית ונוחה למגוון שירותים בקליק, כגון גישה מהירה לאתר משרד העלייה והקליטה, אזור אישי המרכז את כל המידע הדרוש ומערכת לניהול זכאויות פוטנציאליות מותאמות אישית לעולה.

האפליקציה כוללת שירותים והסברים מותאמים אישית, שליחת הודעות חשובות בדחיפה, ויזואליזציה בכלים חדשניים, כגון מפת צעדים ראשונים, תזכורות למשימות חשובות שטרם בוצעו, סנכרון עם אזור אישי ואפשרות לפתיחת פניה מקוונת, יומן משימות ועוד. בשלב הבא תכלול האפליקציה מידע לאלו המתעניינים בעלייה ומבקשים מידע הנחוץ להם כדי לקבל את ההחלטה.

שר העלייה והקליטה, אופיר סופר: "השקת האפליקציה החדשה משתלבת במהלך הדיגיטלי של משרד העלייה והקליטה, הכולל גם צ’אטבוט חכם ושירותים נוספים. מהפכה זו, יחד עם מערך הליווי לעולים מרגע קבלת ההחלטה לעלות, שמה את העולה במרכז ומסייעת לו בתהליך ההתאקלמות. העולים החדשים מגיעים מלאי רצון להשתלב, אך מתמודדים עם חוסר ידע, בירוקרטיה, קשיי שפה ואתגרי קליטה. האפליקציה, המונגשת בשפות שונות, תקל עליהם במגוון תחומים. אנו נמשיך לשלב בין שירותים דיגיטליים מתקדמים לבין שירות אישי ואנושי, מתוך מחויבות לתמוך בכל עולה בשנתו הראשונה ומעבר לה".

שירה לב-עמי, ראשת מערך הדיגיטל הלאומי, אמרה, כי "מערך הדיגיטל הלאומי שם לו למטרה להפוך את המסלול הדיגיטלי לדרך הקלה, היעילה, המהירה והזמינה ביותר לקבלת שירותים של הממשלה. אנו שמחים על שיתוף הפעולה והמוטיבציה הגבוהה במשרד העלייה והקליטה למעבר לתהליכים דיגיטליים בכל מישורי השירות השונים. מערך הדיגיטל הלאומי מסייע למשרדים השונים לשדרג את השירות, להנגיש את מה שמגיע לתושב בזכות ולייעל את התהליכים בממשלה לקבלת חוויית משתמש מעולה עבור התושב בקצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים