סי דאטה תפיץ את מוצרי מייזבולט בישראל

חוזה ההפצה נחתם בין סי דאטה לחברה הישראלית, אשר פיתחה פתרון ייחודי וחדשני בעולם מתקפות ה-DDoS

מימין לשמאל: יניב ברזילי, מנכ"ל סי דאטה סקיוריטי, ומתן בורשטיין מנהל השותפים בחברת מייזבולט.

סי דאטה (C-Data) וחברת מייזבולט (MazeBolt) חתמו באחרונה על הסכם הפצה, כאשר הפעילות תנוהל על ידי יניב ברזילי תחת חטיבת סי דאטה סקיוריטי.

מייזבולט היא חלוצה בסטנדרט חדש בהשגת חוסן DDoS (או DDoS resilience) על ידי מתן שירותים מקוונים מלאים, ללא הפרעה לארגונים בכלל וארגוני אנטרפרייז בפרט.

פתרון ה- RADAR של החברה הוא, לדברי, פטנט חדשני בתעשייה, אשר בודק ברציפות עשרות אלפי נקודות כניסה פוטנציאליות להתקפות DDoS, ומזהה כיצד תוקפים מצליחים לעקוף מערכות הגנה סטנדרטיות קיימות. זיהוי הסיכונים האוטונומי של RADAR מאפשר לצוותי אבטחת סייבר לחרוג מבדיקות DDoS מסורתיות, כדי לחשוף נקודות חולשה, נקודות עיוורות (Blind spots) וקונפיגורציות שגויות בשכבות ההגנה שלהם, על ידי בדיקה מתמשכת, ניתוח ותעדוף תיקון עם אפס השבתה תפעולית.

ארגונים גלובליים, לרבות ארגונים פיננסיים, ביטוח, גיימינג וממשלות, מסתמכים על כבר כיום על מייזבולט לחשיפה מלאה לסיכון האבטחה האמיתי של ה-DDoS שלהם.

"החיבור ביננו לסי דאטה תואם את אסטרטגיית הפעילות בישראל"

לדברי יניב ברזילי, מנהל פעילות סי דאטה סקיוריטי: "החתימה עם חברת מייזבולט היא חלק ממהלך אסטרטגי להרחבת תחומי הפעילות של חברת סי דאטה בתחום אבטחת המידע, סייבר ופתרונות ענן. אנחנו מתמקדים ביצרנים בעלי פתרונות טכנולוגיים מובילים, שיכולים לתת לשותפים שלנו ערך מוסף. הבחירה ב-מייזבולט תסייע לשותפים שלנו להכין את לקוחותיהם להגנה מקיפה ואפקטיבית יותר מפני מתקפות ה-DDoS ההולכות ונהיות מתוחכמות מיום ליום".

לדברי מתן בורשטיין, מנהל השותפים במייזבולט, "הבחירה בסי דאטה הייתה לנו קלה כי ראינו את הערך המוסף והמעטפת שהם מספקים לשותפים העסקיים. החיבור ביננו לסי-דאטה תואם את אסטרטגיית הפעילות בישראל ואנו בטוחים ששותפות זו תסייע לנו להמשיך ולצמוח בישראל, לשביעות רצונם של הלקוחות והשותפים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים