הסטארט-אפ הישראלי מיין מינה שורת בכירים להנהלתו

החברה - מפתחת פתרונות B2C ו-B2B בתחום פרטיות והגנת המידע, שהודיעה בדצמבר האחרון על גיוס אחרון של 30 מיליון ד' - בישרה כעת על מינויים של חמישה בכירים כחלק מהתרחבות גלובלית

חמשת המינויים הבכירים החדשים בחברת מיין. מימין לשמאל: רועי סילברמן (VP Customer Success), ג'סיקה סטנפורד (CMO), מייקל טרייטס (SVP Global Sales), אבי ישראל (CFO), ודקלה יובל (VP People).

חברת הסטארט-אפ הישראלית מיין (Mine) הכריזה היום (ג') על מינויים של חמישה בכירים חדשים להנהלתה.

מיין, שהודיעה בחודש דצמבר האחרון על גיוס בסך של 30 מיליון דולר במסגרת סבב גיוס B, מפתחת פתרונות B2C ו-B2B בתחום של פרטיות והגנת המידע. סבב המינויים בחברה נועד להאיץ את צמיחתה ולהוביל את מיין קדימה, תוך חיזוק נוכחותה הגלובלית והמשך פיתוח טכנולוגיות פורצות דרך.

המינויים הם של סמנכ"ל מכירות גלובלי, סמנכ"ל כספים, סמנכ"ל שיווק, סמנכ"ל משאבי אנוש וסמנכ"ל לקוחות, ומהווים לפי דברי החברה "צעד נוסף בהתרחבות ובהגשמת החזון ליצירת סביבה דיגיטלית בטוחה, אוטומטית ונוחה יותר למשתמשים פרטיים ועסקיים, בהתאם לרגולציות הפרטיות שהולכות ומתרחבות ברחבי העולם".

במקביל, ממשיכה החברה במאמציה לגיוס מפתחים, אנשי QA ו-ML בישראל, שירצו להרחיב את הפלטפורמה של החברה לתחומים חדשים, וכן להוביל פיתוח טכנולוגיות חדשות בחזית שוק הדאטה.

מנכ"ל ומייסד מיין, גל רינגל, בירך על המינויים החדשים ואמר: "אני גאה מאד במנהלים החדשים שהצטרפו אלינו, אשר מביאים עימם ניסיון עשיר ויכולות יוצאות דופן, שיסייעו לנו להמשיך ולהוביל את שוק פתרונות פרטיות המידע בעולם. אנו משוכנעים כי תרומתם תהיה משמעותית להמשך הצמיחה וההצלחה הגלובלית של החברה".

מי מונה לאיזה תפקיד?

לתפקיד סגן נשיא בכיר למכירות גלובליות מונה מייקל טרייטס – טרייטס, בעל ניסיון של למעלה מ-30 שנים במכירות וניהול בתחום הטכנולוגיה, הסייבר והאבטחה, הגיע ל-מיין מתפקיד דומה ב-Dig Security, שנמכרה לפאלו אלטו נטוורקס ב-315 מיליון דולר באוקטובר אשתקד. לפני כן שימש בתפקידי ניהול בכירים גם בחברת הסייבר הישראלית CyCognito וכן ב-BigID, אשר בדומה ל-מיין עוסקת אף היא בתחום של הגנה על פרטיות מידע.

לתפקיד סמנכ"ל כספים מונה רו"ח אבי ישראל – ישראל מביא עימו ל-מיין ניסיון של למעלה מ-15 שנים בניהול פיננסי ותפעולי ובמערכות מידע. בעבר שימש כסמנכ"ל הכספים ומערכות המידע של סימילרווב והוביל את ההנפקה של החברה, שבמסגרתה גויס מיליארד דולר והחברה הפכה לחד קרן. לאחר מכן שימש כסמנכ"ל הכספים של Ermetic והוביל את תהליך מכירתה ל-טנאבל. לישראל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני במנהל עסקים מהמכללה למנהל.

לתפקיד סמנכ"ל שיווק מונתה ג'סיקה סטנפורד – סטנפורד מביאה עימה למעלה מעשור של ניסיון בתעשיית הסייבר, עם דגש על פיתוח והובלת צוותי שיווק בחברות מובילות, בהן:Cado Security, Hysolate, סייבריזון, סייברארק ו-RSA. סטנפורד מתמחה בשיווק בעולם הסייבר ומשמשת כמרצה מבוקשת בכנסים בינלאומיים. בשנים האחרונות השתתפה, בין היתר, ב: Gartner Security וב-IANS Infosec.

לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש מונתה דקלה יובל – יובל מחזיקה במעל 15 שנות ניסיון במשאבי אנוש ומתמחה בניהול השינויים הארגוניים ויישום אסטרטגיות התומכות בצד העסקי. בעבר שימשה בתפקידי מפתח בחברות Zoomin, Pandologic וגורניצקי, והובילה תהליכי מיזוגים ורכישות.

לתפקיד סמנכ"ל לקוחות מונה רועי סילברמן – סילברמן מביא עימו למעלה מ-15 שנות ניסיון בתחום ה-SaaS B2B. בעבר שימש כסמנכ"ל הצלחת לקוחות בחברות כמו WalkMe, EverC ו-Demostack, שם הוביל את תחום הצלחת הלקוחות הגלובלית. סילברמן מתמחה בבניית מערכות יחסים עם לקוחות, ושיפור תהליכי שימור והתרחבות, מה שממצב אותו כנכס חשוב עבור מיין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים