אורקל משיקה שירותי בינה מלאכותית יוצרת לשליפת מידע מהיר ויעיל

סוכני ה-RAG החדשים של אורקל מאפשרים חיפוש מבוסס בינה מלאכותית יוצרת עם יכולות מענה באיכות גבוהה ובהקשר רלוונטי על ידי שליפת מידע בזמן אמת ממאגרים פנימיים וחיצוניים

גרג פבליק, סגן נשיא בכיר בינה מלאכותית וניהול נתונים באורקל

אורקל משיקה במסגרת הכנס השנתי Oracle CloudWorld שמתקיים בלאס וגאס שירותי בינה מלאכותית יוצרת חדשים: סוכני RAG (ר"ת Retreival-Augmneted Generation Agent), המאפשרים חיפוש מבוסס בינה מלאכותית יוצרת עם יכולות המענה המהירות ביותר. מטרתם העיקרית היא לייצר מענה באיכות גבוהה ובהקשר רלוונטי על ידי שליפת מידע בזמן אמת ממאגרים פנימיים וחיצוניים. הסוכנים החדשים מספקים פתרונות AI מוכנים לשימוש, המאפשרים לעסקים ליישם בינה מלאכותית במהירות ובקלות, תוך צמצום הצורך בתהליכים ידניים, כמו תכנון מקדים, אחזור מידע ושילוב נתונים.

הראשון בסדרת סוכני ה-RAG מציע גישה ל-Oracle Database 23ai AI Vector Search, שמאפשר ללקוחות להריץ שאילתות מהירות על נתונים ארגוניים ללא צורך בשילוב מסדי נתונים וקטוריים נוספים. השירות כולל מנגנון בדיקה עצמית למניעת טעויות, מה שמקל על עסקים לאמץ את הטכנולוגיה בקלות ובמהירות.

אורקל מציגה פתרונות ייעודיים למגוון תרחישים נפוצים, כמו שיפור מוקדי שירות לקוחות, מחקר משפטי, ניתוח נתוני מכירות וגיוס מועמדים פוטנציאלים לעבודה על ידי יישום מגוון טכנולוגיות AI מתקדמות, המאפשרות אינטראקציה בשפה טבעית וחלקה.

בנוסף, אורקל משדרגת את יכולות ה-GenAI בענן שלה (OCI) עם תמיכה במודלים המספקים פתרונות AI בקוד פתוח לשימושים מגוונים, כמו סיוע בכתיבה, סיכום וניתוח. כמו כן, אורקל מוסיפה שיפורים לשירותי AI נוספים כמו OCI Data Science, OCI Language ו-OCI Vision, שמסייעים למפתחים לייעל תהליכים עסקיים מורכבים, עיבוד מסמכים, ניתוח וידיאו ותמלול דיבור בזמן אמת, ומאפשרים אוטומציה ושיפור ביצועים בפעילויות השוטפות של הארגון.

"בינה מלאכותית מקדמת פריצות דרך בקצב חסר תקדים, ובכך היא מביאה ליצירת יישומים ומודלים עסקיים חדשים בכלל התעשיות", אומר גרג פבליק, סגן נשיא בכיר בינה מלאכותית וניהול נתונים באורקל, "עם השירות החדש לקוחות Oracle Database 23ai יוכלו לתקשר במהירות עם הנתונים שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים