גוגל מעדכנת את אפליקציית "אנשי קשר" – עיצוב נקי, ברור ופשוט יותר

הדף החדש כולל רק ארבע תיבות טקסט, שלפי גוגל הן החשובות ביותר: שם פרטי, שם משפחה, חברה ומספר טלפון, אבל יש גם אפשרות להוסיף נתונים ושדות לפי הצורך

עיצוב נקי ופשוט יותר לאפליקציית "אנשי קשר" של גוגל.

גוגל השיקה עדכון חדש לאפליקציית 'אנשי קשר' שלה, אפליקציית ברירת המחדל של אנדרואיד, המאפשרת לשמור בטלפון, בכרטיס הסים או בשירות הענן של גוגל את רשימת אנשי הקשר עם מספר התאמות אישיות. הגירסה החדשה מביאה שינוי מבוקש מאוד בדף יצירת הקשר והופכת אותו לנקי, ברור ופשוט יותר – ועם זאת הוא מאפשר לשמור די הרבה נתונים עבור כל איש קשר עבור מי שרוצה בכך.

העיצוב החדש הוא גולת הכותרת. במקום שורה ארוכה מאוד של שדות, שגם כך לא ממלאים את רובם, ועם זאת הם בכל זאת נמצאים שם וגם מוצגים אחר כך בפרופיל, הדף החדש כולל רק ארבע תיבות טקסט, שלפי גוגל הן החשובות ביותר: שם פרטי, שם משפחה, חברה ומספר טלפון.

מתחת לכך יש ארבעה כפתורי פעולה עבור נתונים שהם ברמה שנייה, כאמור לדעת אנשי גוגל, ורק לחיצה עליהם תפתח תיבה מתאימה להכנסת הנתון, ואפשר לעשות זאת יותר מפעם אחת: דוא"ל, תאריך שחשוב לזכור, כתובת ותווית.

מעבר לכך אפשר להוסיף הערות, ויש עוד כפתור אחד, 'הוספת שדות', שממוקם בתחתית הדף, ולחיצה עליו פותחת עוד שורה של שדות שאפשר להוסיף אם רוצים/צריכים – שם תפקיד, כינוי, אנשים קשורים, אתר קשור ועוד. יש גם אפשרות לשדה בהתאמה אישית, כך שלמעשה אין מגבלה לאפשרויות, אבל בלי להעמיס על העיניים שלא לצורך.

גוגל כבר החלה לשחרר את העדכון, עבור גרסה 4.39.53 ומעלה של האפליקציה, ואם הוא לא זמין עדיין בטלפון שלכם, זה עניין של כמה ימים בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים