אקיורייט מקבוצת UCL תשווק את מוצרי דל לעולם הדאטה והאנליטיקה

סל הפתרונות שנכלל בהסכם כולל את המותג Starburst, המאפשר לארגונים ניהול כמויות אדירות של מידע, באופן חוצה פלטפורמות, ללא הצורך בשינוע שלו

יוסי רודריק, מנכ"ל אקיורייט וקבוצת UCL.

חברת אקיורייט (Aqurate) מקבוצת UCL תייצג מעתה את פתרונות ה-Dell Data Lakehouse של ענקית הטכנולוגיה דל (Dell Technologies), לניהול סביבת ביג דאטה בארגונים.

הפתרונות הנכללים בהסכם זה כוללים את יכולות ה-Data virtualization של המותג סטארברסט (Starburst), אותו מייצגת אקיורייט בישראל.

סטארברסט הוא פלטפורמה אנליטית מתקדמת של Data Virtualization, המאפשרת חיפוש וניתוח נתונים מכל מקור, ללא צורך בהעברת הנתונים למקום אחד, ובשילוב היכולת לספק תובנות בזמן אמת. הפלטפורמה, הנכללת בחבילת ה-Data Lake House של דל מאפשרת לאנליסטים ולצרכני מידע נוספים לצרוך נתונים ממספר מקורות, ללא כל צורך בהעתקתם או בשינוע שלהם ויצירת Staging Area.
"במסגרת השת"פ, אנחנו מציעים פתרון אינטואיטבי וקל ליישום, בהשוואה לכל פלטפורמה מקבילה קיימת", מסר יוסי רודריק, מנכ"ל אקיורייט, "חברנו לחברה רצינית שזיהתה את הצורך בבניית אגמי נתונים בזמן קצר, ללא הצורך בהקמה מורכבת של תשתיות. הניסיון שלנו והידע שצברנו בתהליכי שינוע נתונים ובווירטואליזציה, יאפשרו לחברות וארגונים לקבל את היתרונות הבולטים של שתי החברות – אקיורייט ו-דל".

מ-דל נמסר כי "יחד עם אקיורייט נוכל לספק לארגונים פתרונות מתקדמים לניהול דאטה ואנליטיקה, בצורה חכמה ויעילה יותר. הניסיון הרב של אקיורייט בשוק הישראלי, בשילוב עם הטכנולוגיות החדשניות שלנו, יאפשר לנו לעזור לחברות להתמודד עם אתגרי הדאטה של היום, בצורה הטובה ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים