מחשבי לנובו החדשים יגיעו עם הגנות של סנטינל וואן

לנובו תשלב את פלטפורמת Singularity של סנטינל וואן ואת יכולות הבינה המלאכותית היוצרת שלה, Purple AI, במחשביה החדשים

יגיעו עם הגנות של סנטינל וואן. מחשבי לנובו החדשים.

לנובו הודיעה כי חתמה על הסכם רב שנתי עם סנטינל וואן, שמטרתו לחזק את ההגנות שהיא מספקת למחשבים העסקיים שלה. יכולות אלו יצטרפו לשכבות ההגנה שמציעה החברה באמצעות השירות ThinkShield במטרה להגדיל עוד יותר את יריעת האיומים שנגדם יהיו המחשבים של החברה מוגנים באופן אוטומטי.

לפי ההסכם, תשלב לנובו את פלטפורמת Singularity של סנטינל וואן ואת יכולות הבינה המלאכותית היוצרת שלה, Purple AI, במחשביה החדשים. גם לקוחות קיימים של לנובו יוכלו לקבל את היכולות החדשות כשדרוג ליכולות האבטחה הקיימות.

כחלק משיתוף הפעולה המורחב תבנה לנובו שירות זיהוי ותגובה מנוהלים (MDR) חדש, תוך שימוש ביכולות הבינה המלאכותית וה-EDR מפלטפורמת ה-Singularity של סנטינל וואן.

נימה בייאטי, מנהל פתרונות הגנת סייבר גלובלי בקבוצת המכשירים החכמים של לנובו. צילום: יניב פאר

נימה בייאטי, מנהל פתרונות הגנת סייבר גלובלי בקבוצת המכשירים החכמים של לנובו. צילום: יניב פאר

"המורכבות וההתפתחות המתמדת של איומי הסייבר המודרניים דורשים הגנה חכמה בת התאמה", אמר נימה בייאטי, מנכ"ל פתרונות אבטחת סייבר בקבוצת המכשירים החכמים של לנובו. "פלטפורמת Singularity של סנטינל וואן והבינה המלאכותית היוצרת שלה נמצאות בחוד החנית של התפתחות זו, ומציעות הגנה חסרת תקדים מבוססת בינה מלאכותית. הסכם זה ישפר את ההגנה על נקודות הקצה ויחזק את החוסן הארגוני מול נוף האיומים המתפתח ללא הרף".

הפתרונות כבר זמינים למשתמשים שרוצים לבחון אותם מקרוב, וכאמור רוב המחשבים העסקיים שתציג לנובו, החל בקרוב, כבר יגיעו עם חבילת ההגנה כשהיא חלק מ-ThinkShield.

"נקודת הקצה נותרה וקטור עיקרי למתקפות סייבר והחלק הקריטי ביותר בפעילות השוטפת של העסק. העבודה עם לנובו מאפשרת להרחיב אבטחה מבוססת בינה מלאכותית למיליוני מחשבים אישיים ושרתים ברחבי העולם", הוסיף אקיל קאפור, סגן נשיא עסקים משובצים בסנטינל וואן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים