המיזם הבא של אדם נוימן: מתחמי מגורים בערב הסעודית

חברת הנדל"ן פלואו של נוימן רוכשת שלושה נכסים עם משקיעים מקומיים לפיתוח מתחמי מגורים יוקרתיים להשכרה, ולפי דיווח בפורבס אחד מהם, עם 238 דירות, הושק

עושה עסקים בערב הסעודית. אדם נוימן, מנכ"ל ומייסד משותף בחברת פלואו.

פלואו (Flow) – חברת הנדל"ן למגורים של איש העסקים אדם נוימן, אשר בסיסה במיאמי, משתפת פעולה עם משקיעים מקומיים כדי לפתח ולרכוש שלושה בנייני דירות בריאד, שיכילו כ-920 יחידות להשכרה לאחר סיום הבנייה. הבניינים יהיו ברמת גימור גבוהה ויכלו את כלל המתקנים המקובלים בבנייני יוקרה – חדר כושר, ספא, בריכה וקונסיירז'. החברה גם תהווה הבעלים עבור הבניין וגם חברת הניהול בדומה למודל בארה"ב.

הבניינים בריאד יכללו יחידות מרוהטות לפי דרישה, ויתמקדו בקהל מגוון של תושבים מקומיים וזרים, כמו גם חברות המחפשות לשכור יחידות עבור עובדים.

לפי דיווח בפורבס, הושק מתחם מגורים אחד בריאד, עם 238 דירות, הכולל דירות מרוהטות ששכר הדירה עליהן מתחיל ב-3,500 דולר לחודש, כולל שירותים ברמה של בית מלון, כמו גם בריכות, חדרי כושר משותפים ובאולינג, ופיתוחו צפוי להסתיים עד סוף השנה. השניים הנותרים ייפתחו עד הרבעון הראשון של 2025.

נכון להיום, פלואו מחזיקה בשישה בניינים בארה"ב ומפעילה שניים מהם – בפורט לודרדייל ובמיאמי, שנפתחו באפריל האחרון. החברה מתמקדת בבניית נכסים שמקשרים בין דיירים ומייצרת עבורם סביבה קהילתית שמשדרגת את נושא הדיור מעבר למגורים בלבד, ומאפשרת להם גם ליהנות מהמגורים ולא רק לגור מתוך צורך.

כזכור,  נוימן הקים את פלואו בהשקעה פרטית של 350 מיליון דולר, ולצידו השקיעה ענקית ההון סיכון העולמית אנדריסן הורוביץ 350 מיליון דולר נוספים בשנת 2022. המימון הרים גבות לאור ההיסטוריה הבעייתית של הסטארט-אפ הקודם של נוימן, ווי-וורק (WeWork). לאחר שהוערכה ב-47 מיליארד דולר, ווי-וורק הגישה בקשה להגנת פשיטת רגל בשנה שעברה, ובסופו של דבר נרכשה על ידי יארדי, קבוצת נדל"ן, תמורת 450 מיליון דולר, זאת לאחר שנוימן ניסה לרכוש אותה אך נכשל. שוויה של פלואו כיום מוערך במעל למיליארד דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים