מספר הארגונים שעל פלטפורמת הענן המקומי של HPE – גדל בשליש

לדברי אנטוניו נרי, המנכ"ל: "ברבעון האחרון הוספנו 3,000 לקוחות חדשים לפלטפורמת גרין לייק; בענן ההיברידי, יש לנו כעת 37,000 לקוחות בפלטפורמה – גידול של 37%, עם 10,000 לקוחות יותר ממה שהיו לנו לפני שנה"

אנטוניו נרי, מנכ"ל HPE.

"ברבעון האחרון הוספנו 3,000 לקוחות חדשים לפלטפורמת גרין לייק (GreenLake) שלנו. בענן ההיברידי, יש לנו כעת 37,000 לקוחות בפלטפורמה – גידול של 37%, עם 10,000 לקוחות יותר ממה שהיו לנו לפני שנה", כך אמר אנטוניו נרי, מנכ"ל HPE.

נרי שוחח עם העיתונות הטכנולוגית בארה"ב באחרונה, ולדבריו, "גרין לייק מהווה מרכיב חשוב באסטרטגיית הבינה המלאכותית שלנו, כיוון שהיא מספקת ללקוחות ביטחון ושליטה בנתונים שלהם, שהם הערך הבסיסי בכל הקשור ל-AI". 

לדבריו, שירות הענן המקומי גרין לייק, הניתן במודל של תשלום לפי שימוש, מסייע לגידול במכירות שרתי AI. "הכנסות ממערכות AI מהוות כעת 30% מסך הכנסות המערכת, לעומת 10% בלבד ברבעון הקודם", אמר נרי. "הזמנות מערכות בינה מלאכותית צמחו ב-1.6 מיליארד דולר ברבעון, ובמצטבר, הן עומדות על 6.2 מיליארד דולר מאז הרבעון הראשון של שנת הכספים 2023".

"חווינו מומנטום במכירות של שרתי AI"

"חווינו מומנטום במכירות של שרתי AI", ציין נרי. "מכירות שרתי HPE ברבעון עלו ב-35% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, ועמדו על 4.3 מיליארד דולר. מכירות השרתים שלנו דרך שותפים עלו ב-27%. מגזר השרתים עלה על הציפיות, בשל הזמנות מערכות בינה מלאכותית".

נרי הסביר שהגידול החזק במכירות השרתים מראה שאין "קניבליזציה" של שרתים מסורתיים כתוצאה מהגידול במכירות שרתי AI. "הסיבה לכך היא", אמר המנכ"ל, "שזה לא הגיוני להכניס עומס עבודה מסורתי, שפועל בצורה יעילה על שרת מסורתי, לתוך מעבד גרפי GPU של שרת AI". הוא הוסיף: "אני מאוד מרוצה מכך שעסקי השרתים המסורתיים היו חזקים מאוד. חווינו גידול במכירת שרתים משנה לשנה ואני שמח עם זה. אבל בסופו של דבר הכל קשור לסינרגיה בין הרשת, הענן ובינה מלאכותית, והכל אצלנו עובר דרך גרין לייק".

לדברי נרי, "אנחנו לא חושבים רק בינה מלאכותית או רשתות תקשורת. אנחנו גם חושבים על ענן היברידי, משום שהכל סינרגטי. ברשתות אנו רואים התאוששות בשוק יחד עם עמיתינו. חווינו גידול בהזמנות בעולם מערכות התקשורת. פתרון האחסון Alletra חווה צמיחה דו-ספרתית, משנה לשנה".

נרי סיים בהתייחסו לעסקת הענק שפורסמה בינואר השנה, לפיה HPE תקנה את ג'וניפר (Juniper Networks) תמורת 14 מיליארד דולר במזומן. "אנחנו בדרך לסגור את רכישת ג'וניפר, עד סוף 2024 או תחילת שנת 2025", אמר. "כבר קיבלנו אישורים (רגולטוריים) מהאיחוד האירופי, בריטניה, הודו, יפן ורבים אחרים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים