רונה קייזר מסיימת תפקידה במשרד הבריאות

קייזר, ששימשה מנמ''רית המשרד, הודיעה היום (ב') על החלטתה לפרוש ● מהמשרד נמסר כי החלטתה לסיים את תפקידה התקבלה על אף שמשטרת ישראל והפרקליטות סגרו את החקירה בעניינה מחוסר אשמה

רונה קייזר, סיימה את תפקידה כמנמ''רית משרד הבריאות.

רונה קייזר, ראשת אגף טכנולוגיות דיגיטליות ודאטה (מנמ"רית) במשרד הבריאות, הודיעה היום (ב') למנכ"ל המשרד על החלטתה לסיים את תפקידה.

מהמשרד נמסר כי "ההחלטה של קייזר לסיים את תפקידה במשרד הבריאות התקבלה על אף שמשטרת ישראל והפרקליטות הודיעו כי החקירה בעניינה נסגרה מחוסר אשמה". בעקבות סגירת החקירה נגדה, נציב שירות המדינה הנחה להחזיר את קייזר לתפקידה.

משה בר סימן טוב, מנכ"ל המשרד, הודה לקייזר ואמר כי "היא הפגינה מסירות ומקצועיות בשנותיה במשרד, אשר הביאו את יכולות הדאטה והדיגיטל של משרד הבריאות למחוזות מתקדמים. פעילותה בתקופת הקורונה אפשרה למשרד ולכלל המשק להתמודד בצורה מרשימה עם מגפת הקורונה. המנכ"ל מצר על התקופה שעברה עליה בשנה האחרונה".

הפרשה והחשדות – שבינתיים בוטלו

באוקטובר 2023 הפרשה שבה נכרך שמה של קייזר עלתה לכותרות. פורסם אז כי "חשד לשוחד והטיית מכרזים בתחום המחשוב במשרד הבריאות… החשד: עבודות במיליונים הועברו לחברות תוכנה שמקורבות ליועצת למשרד – ואלה העסיקו קרובת משפחה שלה".

קייזר ויועצת חיצונית עוכבו לחקירה בחשד ללקיחת שוחד וקבלת דבר במרמה. בתום החקירה הובאו השתיים לבית משפט השלום בירושלים. השופטת דורית פיינשטיין שחררה את קייזר בתנאים מגבילים – מעצר בית למשך 10 ימים והרחקה לחודש ממשרד הבריאות. בנוסף, נחקרו במשטרה מנהלים בכירים בחברות תוכנה גדולות במשק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים