נס תפיץ את אנודוט בישראל

פתרון ה-FinOPs של אנודוט מספק יכולות לניהול ובקרת הוצאות ענן, החוסך 30% מהעלויות לארגונים

מימין: דוד דריי, מנכ"ל ומייסד משותף של אנודוט, דוד ביסמוט, מנהל נסקלאוד.

נס (NESS) מקבוצת חילן תציע לארגונים את הפתרון של אנודוט (Anodot).

פתרון ה-FinOPs של אנודוט מספק יכולות לניהול ובקרת הוצאות ענן, וחוסך עד 30% בממוצע בשימוש. הוא תומך בכל העננים הגדולים, Google Cloud, Azure ו-AWS בסנכרון עם חשבון הלקוח.

נס תציע את הפתרון גם למשרדי הממשלה, במסגרת רובד 5 בפרויקט נימבוס.

הפתרון של אנודוט מאפשר לנהל את ההוצאות בקלות ובנוחות. הוא עונה לאתגר שבו על הלקוח לאגד את כל הנתונים שהתקבלו ולהפיק תובנות בדרך מורכבת – כאשר אנודוט עושה זאת עבורו ומאפשר לנהל את כלל הוצאות הענן הארגוניות במקום אחד. הפתרון מייצר סדר בארגון באמצעות מיפוי הוצאות משאבים, לפי מחלקות ויחידות. עם תום המיפוי, הטכנולוגיה מפיקה תובנות על בסיס הדאטה המתקבלת, ומייצרת פלט של הצעות ייעול שונות ותובנות, המסייעות לחיסכון בעלויות. בנוסף, הפתרון מזהה אנומליות בצריכה והתראות בזמן אמת, לצד יכולת חיזוי הוצאות קדימה והכנת תקציבים מומלצים.

דוד דריי, מנכ"ל ומייסד משותף של אנודוט, אמר, כי "אנו עוזרים לארגונים לזהות אנומליות בהוצאות הענן ולחזות הוצאות עתידיות, וכך לחסוך כסף משמעותי ולשפר את היעילות שלהם בענן בצורה טובה יותר".

דוד ביסמוט, מנהל נסקלאוד (NessCloud), קבוצת הענן של נס, ציין, כי "רכבת המעבר לענן ממשיכה לדהור, ולקוחות בכל המגזרים צורכים יותר שירותי ענן. האתגר של ניהול הוצאות הענן ניצב לפתחם של מנמ"רים ומנהלי טכנולוגיה בכל מגזר במשק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים